کد خبر : 1868090 | 12 بهمن 1401 ساعت 20:13 | 36.9K بازدید | 36 دیدگاه

حمله به وینیسیوس: مودریچ و بنزما الگو هستند نه او

آنتونیو رایو، کاپیتان مایورکا، که در بازی قبلی تیمش با رئال مادرید لحظات پرتنشی با وینیسیوس داشته، در آستانه بازی دو تیم در روز یکشنبه علیه ستاره برزیلی رئال موضع‌گیری کرد.

حمله به وینیسیوس: مودریچ و بنزما الگو هستند نه او

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید روز یکشنبه در خانه مایورکا به مصاف این تیم می‌رود. این دیدار در اسپانیا با حواشی زیادی مواجه شده است، چرا که دیدار قبلی دو تیم در لالیگا با درگیری‌های زیادی همراه بود که وینیسیوس، ستاره برزیلی لوس بلانکوس، در متن اکثر آنها حضور داشت.

1797333

کاپیتان مایورکا امروز در یک مصاحبه به وینیسیوس حمله کرد و بار دیگر به بحث‌ها درباره این ستاره برزیلی در اسپانیا دامن زد. وقتی از آنتونیو رایو درباره رابطه‌اش با وینی پرسیده شد، او گفت: "شما را به حرف‌های قبلی‌ام ارجاع می‌دهم. اگر فردا بخواهم به بچه‌هایم بگویم از یک فوتبالیست الگو بگیرند، شاید از کسانی مثل مودریچ و بنزما اسم ببرم؛ ولی هرگز، هرگز وینیسیوس را معرفی نخواهم کرد".

رایو به صحبت‌های خود بعد از باز قبلی مایورکا و رئال درباره ستاره برزیلی این تیم اشاره می‌کند. صحبت‌هایی که در زمان خود به شدت جنجالی شده بود. او در زمانی که بحث‌ها درباره رقصیدن وینیسیون داغ بود، گفته بود: "وینیسیوس می‌رقصد و این هیچ اشکالی ندارد. ولی وقتی بازیکنان تیم حریف می‌گویند او در جریان بازی دائما در حال تحریک‌ کردنشان بوده، ناگهان از کارت نژادپرستی استفاده می‌کند و خودش را به مظلوم‌نمایی می‌زند".

دیدگاه‌ها