کد خبر : 1868099 | 12 بهمن 1401 ساعت 20:37 | 10.3K بازدید | 12 دیدگاه

منصوریان یکی از مسلط‌ترین داوران لیگ برتر است

مدیرعامل آلومینیوم: من صحنه بحث‌برانگیزی ندیدم

محمد رجائیان گفت دیدارهای سختی پیش رو داریم. امیدوارم بتوانیم بازیکنان را شارژ مالی کنیم.

مدیرعامل آلومینیوم: من صحنه بحث‌برانگیزی ندیدم

به گزارش "ورزش سه"، پس از تساوی بدون گل آلومینیوم و پرسپولیس، درویش مدیرعامل سرخ‌پوشان صحبت‌هایی را در انتقاد از داوری این مسابقه مطرح کرد که با واکنش مدیرعامل اراکی‌ها مواجه شده است.

محمد رجائیان درباره اظهارات مدیرعامل باشگاه پرسپولیس که گفته بود دستانی برای قهرمان‌نشدن سرخ‌پوشان در کار است، اظهار داشت: «این اتفاقات در بازی‌های گذشته برای ما هم رخ داده بود. قبل از بازی گفته بودم مرتضی منصوریان یکی از مسلط‌ترین داوران لیگ برتر بوده است. این موضوع را به این خاطر نمی‌گویم که بازی مساوی شده یا داور چند صحنه مشکوک را به ضرر ما نگرفته است.»

وی در مورد تصمیمات بحث‌برانگیز داور در این مسابقه بیان کرد: «من صحنه‌های این مسابقه را ندیدم؛ اما خوشحال هستم به شرایطی رسیدیم که همه اعضای تیم برای موفقیت آلومینیوم تلاش می‌کنند. بچه‌ها به مبالغی نیاز دارند که دریافت نکرده‌اند. در این باره، با اعضای هیئت‌مدیره صحبت کردیم و دیدارهای سختی پیش رو داریم. امیدوارم بتوانیم بازیکنان را شارژ مالی کنیم.»

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک در پاسخ به این پرسش که چند درصد از قرارداد شاگردان مهدی رحمتی پرداخت شده است، تصریح کرد: «بازیکنان درصد خوبی از قرارداد خود را دریافت کرده‌اند؛ اما چون شرکت آلومینیوم هستیم، باید قراردادها را مطابق وعده خودمان پرداخت کنیم.»

رجائیان راجع به نحوه تسویه‌حساب آن دسته از بازیکنان تیم آلومینیوم که در نیم‌فصل از این باشگاه جدا شده‌اند، گفت: «برخی بازیکنان به باشگاه آمدند و قراردادشان را فسخ کردند. آن‌ها تا 50 درصد از قرارداد یک‌ساله خود را دریافت کردند و از باشگاه جدا شدند. برخی از بازیکنان هم گفتند حاضر به فسخ نیستیم که با توجه به بندهایی که در قرارداد این نفرات داشتیم، آن را یک‌طرفه فسخ کردیم.»

دیدگاه‌ها