کد خبر : 1868101 | 12 بهمن 1401 ساعت 20:59 | 44.3K بازدید | 11 دیدگاه

دستور عجیب به امرابط: تلفن ژاوی را جواب نده!

ژاوی، سرمربی بارسا، در آخرین روز نقل و انتقالات بارها با سفیان امرابط تماس گرفت ولی فیورنتینا که خواهان ازدست‌دادن ستاره مراکشی نبود، از امرابط خواست تلفنش را خاموش کند.

دستور عجیب به امرابط: تلفن ژاوی را جواب نده!

به گزارش "ورزش سه"، گزارش‌هایی که امروز در رسانه‌های اسپانیایی منتشر شده نشان می‌دهد ژاوی برای جذب سفیان امرابط در آخرین روز نقل و انتقالات زمستانی اصرار داشته؛ ولی باشگاه فعلی این ستاره مراکشی، فیورنتینا، برای ازدست‌ندادن او، دست به کارهایی عجیب زده است.

1797350

این گزارش حاکی است پیشنهاد بارسا برای جذب امرابط صبح روز 31 ژانویه به فیورتنینا می‌رسد. کاتالان‌ها در این پیشنهاد گفته بودند ستاره مراکشی را به‌صورت قرضی تا پایان فصل با پرداخت 4 میلیون یورو می‌خواهند؛ اما متعهد می‌شوند که در فصل تابستان او را با 36 میلیون یورو دائمی کنند. اما مدیران فیورنتینا زمان ارسال این پیشنهاد و محتوای آن را توهین‌آمیز دانسته و بلافاصله به امرابط اطلاع می‌دهند که او به بارسا نخواهد رفت.

در این میان ژاوی، سرمربی بارسا، شخصا دست‌به‌کار شده و دیروز در آخرین روز نقل و انتقالات، بارها با سفیان امرابط تماس تلفنی می‌گیرد. مدیران فیورنتینا که از این اقدام ژاوی مطلع می‌شوند، به امرابط دستور می‌دهند که تلفن خود را خاموش کند.

1794245

گزارش‌ها حاکی است مدیران فیورتینا برای این‌که تماسی از طرف بارسلونا دریافت نکنند، تلفن‌های خودشان را هم خاموش می‌کند. مشخص نیست آیا این دستور مدیران فیورنتینا به ستاره مراکشی، او را عصبانی کرده و باعث ایجاد تنش بیشتر در رابطه او با باشگاه ایتالیایی خواهد شد یا نه.

امرابط مسلما تمایل داشت به بارسا منتقل شود. او دیروز در اینستاگرام استوری‌ای منتشر کرد که به‌صورت تلویحی خواهان انتقال هرچه سریع‌تر به بلوگرانا شده بود.

دیدگاه‌ها