کد خبر : 1868102 | 12 بهمن 1401 ساعت 20:55 | 72.3K بازدید | 28 دیدگاه

از حضور پرشورها خوشحالم

نصرتی: داور منصفانه وقت تلف شده گرفت

محمد نصرتی پاسخ اظهارات دستیار جواد نکونام در نشست خبری را می‌دهد.

نصرتی: داور منصفانه وقت تلف شده گرفت

به گزارش "ورزش سه"، تراکتور که با هدایت پاکو خمس، روزهای خوبی را پشت سر می‌گذارد، امروز هم با یک گل فولاد را شکست داد تا با ۲۹ امتیاز، در رتبه پنجم جدول قرار بگیرد. محمد نصرتی که پس از حضور خمس در تراکتور، به این تیم بازگشت تا به‌عنوان دستیار در کنار این سرمربی اسپانیایی حضور داشته باشد، در گفت‌وگویی با خبرنگار ما درباره مسابقه امروز و شرایط تراکتور صحبت کرد و به اظهارات حمید رجبی در نشست خبری پاسخ داد.

* خمس بر بازی روی زمین تأکید دارد
نصرتی در ابتدا درباره تقابل با فولاد گفت: «بازی خوبی بود و ما در طول هفته خیلی خوب تمرین کرده بودیم و کادر فنی نقاط ضعف و قوت تیم فولاد را آنالیز کرده بودند. چیزی که آقای خمس روی آن تأکید دارد، بازی روی زمین است؛ این‌که ما بتوانیم با پاس‌های متوالی به دروازه حریف برسیم؛ ولی متأسفانه شرایط زمین‌هایی مثل همین یادگار امام، این اجازه را نمی‌دهد. خیلی وقت است که تیمی روی این زمین بازی نکرده است و قبل از بازی و بین دو نیمه هم قرار بود آن را آب بدهند. ما در استادیوم سردار سلیمانی (بنیان دیزل) این کار را می‌کنیم که سرعت پاس‌ها بیشتر شود تا شرایط زمین بهتر شود و توپ گیر نکند؛ ولی متأسفانه این اتفاق رخ نداد.»

* تاکتیک حریف، اوت‌دستی بود
او ادامه داد: «با این حال، ما سعی کردیم بازی کنیم؛ اما در شروع بازی به‌دلیل نامطلوب‌بودن زمین، یکی دو اشتباه جزئی داشتیم و آن‌ها هم یکی دو موقعیت نصفه‌نیمه داشتند که اخباری هم در یک صحنه واکنش خیلی خوبی داشت و در ادامه، به بازی مسلط شدیم. تیم حریف خیلی روی اوت‌های دستی بلند تأکید داشت و شاید بتوانم بگویم تاکیتک اصلی آن‌ها اوت‌دستی و ضدحملات بود که خدا را شکر، در این امر بچه‌ها خیلی خوب عمل کردند. در مجموع نیمه اول هر دو تیم پایاپای بودند؛ اما در نیمه دوم ما کاملا مسلط شدیم و چند موقعیت ایده‌آل داشتیم. در کل فکر می‌کنم حق ما بود که 3 امتیاز را بگیریم و خدا رو شکر توانستیم در دقایق آخر و در وقت‌های اضافه به گل برسیم.»

1792198

* تیم داوری تحت تاثیر جو قرار نگرفت
نصرتی سپس درخصوص عملکرد گروه داوری در این دیدار توضیح داد: «جا دارد یک خداقوت به تیم داوری بگویم که خیلی خوب قضاوت کردند و تحت‌تأثیر جو قرار نگرفتند. به این دلیل این را می‌گویم چون یکی دو بار در محوطه آن‌ها خطا شد که داور خیلی به صحنه نزدیک بود و هر دو را هم به نفع تیم حریف سوت زد که نشان از این داشت که هم از لحاظ فیزیکی در شرایط خوبی بود و هم به صحنه‌ها نزدیک بود.»

* داور، مثل جام جهانی عمل کرد
مربی تراکتور درخصوص وقت‌های اضافه طولانی این بازی در نیمه دوم گفت: «تیم داوری در مورد وقت‌های تلف‌شده هم خیلی خوب عمل کردند. همین چند وقت پیش در جام جهانی دیدیم که داورهای به‌روز به‌خوبی وقت‌های اضافه را لحاظ می‌کنند و داور امروز هم همین‌گونه عمل کرد و وقت‌های تلف‌شده در جریان بازی را به زمان بازی اضافه کرد.»

* قرار است به خوی برویم و کمک کنیم
نصرتی در پایان با اشاره به زلزله خوی گفت: «خدا را شکر که توانستیم مزد تلاش بچه‌ها را در لحظات آخر بگیریم و شرمنده هواداران‌مان نشدیم و توانستیم آن‌ها را با دل خوش راهی خانه‌هایشان کنیم و یک قوت قلب برای مردم زلزله‌زده خوی و یک تسکینی بر آلام آن‌ها باشیم. قرار است با یک گروهی به آنجا برویم و از نزدیک سر بزنیم و یک کمکی هم به آن‌ها کنیم.»

دیدگاه‌ها