کد خبر : 1868106 | 12 بهمن 1401 ساعت 21:38 | 51K بازدید | 18 دیدگاه

امید نورافکن در قلب هواداران سپاهان (عکس)

با وجود کارت قرمزی که نورافکن روی اشتباه خود دریافت کرد، به شدت در جریان مسابقه و پس از پایان بازی، توسط هواداران حاضر در ورزشگاه موردتشویق قرار گرفت.

امید نورافکن در قلب هواداران سپاهان (عکس)

به گزارش "ورزش‌سه"، هنوز چند دقیقه‌ای از شروع نیمه دوم دیدار گل‌گهر و سپاهان سپری نشده بود که موقعیت بسیار خوبی برای نورافکن در محوطه جریمه تیم میهمان ایجاد شد و این بازیکن در موقعیت تک به تک با محسن فروزان قرار گرفت. این بازیکن سپس توپ را به سمت راست خود انداخت تا دروازه‎‌بان گل‌گهر را از جریان مسابقه خارج کند، اما به زمین افتاد تا در نگاه اول برداشت مخاطب بازی اعلام پنالتی به سود سپاهان باشد.
با این حال، سعاد وفاپیشه مانند محسن فروزان که بلافاصله پس از این صحنه از زمین بلند شد و به سمت داور مسابقه خیز برداشت، معقتد به تمارض نورافکن بود تا این بازیکن که در نیمه اول هم کارت گرفته بود، با کارت زرد دوم از دقیقه 48 تیمش را در زمین 10 نفره کند.
نورافکن البته پیش از اخراج توانسته بود پاس گل اول تیمش را با هوشیاری برای مغانلو مهیا کند، اما بازی در تیم‌‎های پرهوادار خطراتی دارد که ممکن است در مواقع این‌چنینی بازیکنی که تصمیم اشتباهی در جریان مسابقه گرفته را به چالش‌های جدی وارد کند. با این حال امید نورافکن نه تنها با نگاه منفی هواداران سپاهان مواجه نشد، که پس از تمدید بلندمدت قرارداد خود به چهره‌ای کاملا محبوب در اصفهان تبدیل شده و پس از پایان مسابقه نیز به شدت از سوی هواداران سپاهان مورد تشویق قرار گرفت. تا جایی که پیش از رفتن به رختکن مجبور شد برگردد تا به هوادارانی که برای او شعار می‌دادند، تعظیم کند.
نورافکن در شرایطی اقدام به تمدید قرارداد با سپاهان گرفت که تیم‌های زیادی، از جمله پرسپولیس، به شدت خواهان جذب او در پایان فصل با اتمام قرارداد بودند، اما این اقدام او کاری کرد که بیش از گذشته جای خود را در دل هواداران باز کند و احتمالا مسیر تبدیل شدن به یکی از محبوب‌ترین بازیکنان سپاهان را ادامه داده باشد.

عکس: یاسر جمالی

1797353

دیدگاه‌ها