کد خبر : 1868126 | 13 بهمن 1401 ساعت 01:11 | 44.4K بازدید | 10 دیدگاه

اشکال حقوقی در پرونده استقلال، تراکتور و کاوه

قائم مقام باشگاه استقلال گفت که تفاهم‌نامه امضاشده میان استقلال و تراکتور بر سر کاوه رضایی، دچار مشکل حقوقی است.

اشکال حقوقی در پرونده استقلال، تراکتور و کاوه

به گزارش "ورزش سه"، با وجود پایان نقل و انتقالات، وضعیت کاوه رضایی همچنان نامشخص است. این بازیکن قراردادش را با تراکتور فسخ کرده و خواستار بازگشت به استقلال است، اما آبی‌پوشان قصد دارند یک جای خالی خود را با جذب هافبک خارجی پر کنند.

در همین خصوص، علی امیری، قائم مقام باشگاه استقلال، در تماس تلفنی با برنامه شب‌های فوتبالی، درباره آخرین وضعیت کاوه گفت: دو روز پیش، جلسه‌ای در کمیته تعیین وضعیت بابت قضیه رضایی تشکیل شد. متأسفانه دوستان در باشگاه استقلال و در ابتدای فصل، قرارداد اشتباهی با این بازیکن بسته‌اند. در تفاهم‌نامه با باشگاه تراکتور نوشته شده است که کاوه رضایی به صورت قرضی به تراکتور داده می‌شود.

وی ادامه داد: شما می‌انید که قانون قرارداد قرضی این است که بازیکن ابتدا وارد لیست تیم شود و سپس قرض داده شود، که اینگونه نشده و تراکتور قراردادی یک‌ساله با کاوه رضایی منعقد کرده است. ما به جلسه رفتیم، تفاهم‌نامه و سایر مدارک را ارائه دادیم و منتظر اعلام رأی کمیته تعیین وضعیت هستیم.

ویدئو: 271431

امیری ادامه داد: باشگاه استقلال قراردادی با رضایی امضا نکرده، فقط یک تفاهم‌نامه با تراکتور بسته شده که در آن نیز ذکر شده است کاوه به صورت قرضی راهی تیم تبریزی می‌شود. از لحاظ حقوقی، این تفاهم‌نامه اشتباه است. چون ابتدا باید رضایی با استقلال قرارداد منعقد می‌کرد، اسمش وارد لیست تیم می‌شد و سپس او را قرض می‌دادند. این کارها صورت نگرفته و اشتباهی است که در ابتدای فصل صورت گرفته است.

وی درباره اینکه آیا خوش‌بین است که کاوه به استقلال بپیوندد، گفت: چون ما در جلسه کمیته تعیین وضعیت حضور پیدا کردیم و هم از طرف باشگاه‌های استقلال و تراکتور و هم آقای رضایی نمایندگانی در این جلسه حضور داشتند، پس اجازه دهید هیچ پیش‌داوری‌ای نکنیم و منتظر رأی این کمیته باشیم.

دیدگاه‌ها