کد خبر : 1868135 | 13 بهمن 1401 ساعت 08:10 | 1.6K بازدید | 0 دیدگاه

گرایش ملی‌پوشان اسکواش به مربیگری برای امرار معاش!

سرمربی تیم ملی اسکواش با اشاره به بلاتکلیفی فدراسیون و گرایش ملی‌پوشان این رشته به مربیگری، گفت: متاسفانه طی چند ماه گذشته به دلیل بی‌برنامگی و بلاتکلیفی فدراسیون، ملی‌پوشان مطرح اسکواش به دلیل امرار معاش به سمت مربیگری گرایش پیدا کرده‌اند.

گرایش ملی‌پوشان اسکواش به مربیگری برای امرار معاش!

به گزارش "ورزش سه" مجید روحانی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: بعد از مسابقات قهرمانی آسیا در کره جنوبی که آبان ماه در بخش تیمی شرکت کردیم از آن تاریخ تا به امروز هیچ برنامه تمرینی نداشتم و اردوها متوقف شده، حتی با وجود این که عزیزی‌پور بیش از یک ماه است ریاست فدراسیون را بر عهده گرفته، اما چون هنوز حکمش از سوی وزیر ورزش و جوانان ابلاغ نشده، این بی‌برنامگی همچنان تداوم دارد و امکان برگزاری اردو و یا اجرای برنامه‌های پیش‌بینی شده وجود ندارد.

وی گفت: با وجود این که اردیبهشت سال آینده مسابقات اسکواش قهرمانی آسیا در بخش انفرادی را پیش رو داریم، اما بلاتکلیفی فدراسیون سبب شده تا بازیکنان انگیزه کافی برای پیگیری تمرینات نداشته باشند و به خاطر درآمدزایی و امرار معاش به مربیگری گرایش پیدا کنند.

سرمربی تیم ملی اسکواش در پاسخ به این پرسش که آیا تصور می‌کنید با این شرایط در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت کنید یا خیر؟ تصریح کرد: هنوز مشخص نیست، وقتی انگیزه‌ای بین ملی‌پوشان مطرح اسکواش برای انجام تمرین و آماده‌سازی خود برای شرکت در این رویداد وجود ندارد، چطور می توانیم با این وضعیت تیمی را به مسابقات اعزام کنیم.

روحانی در پایان گفت: بازیکنان اسکواش نیاز به حمایت دارند تا در آرامش فکری و بدون دغدغه خود را برای مسابقات آماده کنند، اما چون از جایی حمایت نمی‌شوند مجبورند برای درآمدزایی و امرار معاش کار مربیگری انجام دهند، به جای این که تمرکزشان روی ورزش حرفه‌ای و پیشرفت کارشان باشد. متاسفانه این معضل چند سالی است که گریبان ملی‌پوشان اسکواش را گرفته که روند مناسبی نیست.

دیدگاه‌ها