کد خبر : 1868144 | 13 بهمن 1401 ساعت 09:45 | 6K بازدید | 0 دیدگاه

جوکوویچ مدارک پزشکی‌اش را منتشر می‌کند

مرد شماره یک تنیس جهان در واکنش به منتقدان خود می‌گوید که مدارک پزشکی خود را منتشر خواهد کرد.

جوکوویچ مدارک پزشکی‌اش را منتشر می‌کند

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا و به نقل از tennisworldusa، در فینال رقابت‌های گرنداسلم ملبورن استرالیا، نواک جوکوویچ که آن زمان نفر پنجم رنکینگ برترین تنیسورهای جهان بود (او اکنون نفر اول رنکینگ است) برابر استفانوس سیتسیپاس نفر چهارم رنکینگ از یونان به میدان رفت و مقتدرانه و با نتیجه ۳ بر صفر به پیروزی رسید و دهمین عنوان قهرمانی خود در رقابت‌های تنیس اپن استرالیا را از آن خود کرد. جوکوویچ در این دیدار در سه ست متوالی و با نتایج ۶-۳، ۷-۶ و ۷-۶ مقابل سیتسیپاس به برتری رسید و جام قهرمانی این رقابت‌ها را بالای سر برد.

سوالی که همه می پرسند این است که آیا نواک جوکوویچ مردی است که هر رکوردی را می شکند؟ او در واکنش به این موضوع گفت: احساس می‌کنم که باید صحت مصدومیتم را نشان دهم، زیرا برخی نظرات مرا بسیار آزار داده است. به زودی وارد جزئیات خواهم شد و شواهد پزشکی را نشان خواهم داد، نه برای افرادی که شک داشتند بلکه برای افرادی که از من حمایت کردند. 

او ادامه داد: دو سال پیش در استرالیا مشکل جسمی داشتم و حتی کسانی بودند که به آن شک داشتند. مشکل زانوی چپم کم نبود. در واقع در روزهای استراحت بین یک بازی و بازی دیگر نتوانستم تمرین کنم. این یک روند طاقت فرسا بود، اما حمایت خداوند به من اجازه داد تا ادامه دهم.

به گزارش ایسنا، "مرد اول تنیس جهان" روز یک‌شنبه با فتح اپن استرالیا توانست موفقیت دیگری را رقم بزند. وضعیت تنیس‌باز صرب در طول این مسابقات به دلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ پای چپ در هاله‌ای از ابهام قرار داشت. جوکوویچ حتی در روزهای استراحت بین دو مسابقه نیز تمرین نمی‌کرد، اما عملکرد خوبش در طول رقابت‌ها موجب شد عده‌ای مصدومیت او را زیر سوال ببرند.

گفته می‌شود که این بازیکن در طول مسابقات ۳ سانتی‌متر پارگی درعضله همسترینگش داشت، اما صحبت‌های زیادی درباره اینکه مصدومیت او ساختگی بود رد و بدل می‌شود.

دیدگاه‌ها