کد خبر : 1868148 | 13 بهمن 1401 ساعت 09:56 | 4.8K بازدید | 5 دیدگاه

ناگلزمان: پیروزی حق بایرن مونیخ بود

یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ، می‌گوید پیروزی برابر ماینتس حق تیمش بود و این برد از اهمیت بسیاری برای آن‌ها برخوردار بود.

ناگلزمان: پیروزی حق بایرن مونیخ بود

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ شب گذشته در مرحله یک هشتم جام حذفی آلمان به مصاف ماینتس رفت و موفق شد با نتیجه 0-4 برابر این تیم به پیروزی برسد. 
این برد باعث شد که روند تساوی‌های متوالی بایرن در چند هفته اخیر قطع شود و آن‌ها بالاخره بتوانند زمین را با پیروزی ترک کنند. 
اریک ماکسیم چوپو موتینگ، جمال موسیالا، لروی سانه و آلفونسو دیویس گلزنان بایرن در بازی شب گذشته بودند و ژوائو کانسلو هم موفق شد در اولین حضورش در ترکیب این تیم پاس گلی را به نام خودش به ثبت برساند. 
ناگلزمان پس از پایان این بازی به خبرنگاران گفت: «من از نتیجه و سبک بازی‌ای که داشتیم بسیار راضی هستم. دیدار برابر ماینتس همیشه دشوار است. ما توانستیم با توپ رو به جلو حرکت کنیم و این کاری بود که در چند هفته اخیر موفق به انجامش نشده بودیم. ما خوب دفاع کردیم و توانستیم دروازه را بسته نگه داریم که موضوع بسیار مهمی است.»

1796114

سرمربی بایرن با اشاره به اهمیت این برد برای تیمش اظهار داشت: «ما شایسته کسب این پیروزی بودیم و این برد واقعا برای ما اهمیت زیادی داشت. ما از ابتدای سال نتوانسته بودیم در دیدارهایمان پیروز شویم و حالا شاید شرایط فرق کند. می‌خواهیم در بازی روز یکشنبه برابر وولفسبورگ هم همین‌طور بازی کنیم.»
در طول بازی و پیش از به ثمر رسیدن گل اول با پاس گل کانسلو، صدای ناگلزمان به گوش می‌رسید که اسم بنجامین پاوارد را خطاب به این بازیکن فریاد می‌زد. او در این باره اضافه کرد: «من به او نگفتم سانتر نکند، اما در هر حال تحت فشار بود و کار من این است که راهکارهایی که در اختیار دارد را به او نشان دهم، اما اگر می‌خواهد سانتر کند مشکلی نیست. من آن‌ها را راهنمایی می‌کنم، اما خودشان هستند که باید تصمیم بگیرند. همه آن‌ها بازیکنان درجه یکی هستند و من خوشحالم که کانسلو تصمیم گرفت توپ را سانتر کند.»

دیدگاه‌ها