کد خبر : 1868162 | 13 بهمن 1401 ساعت 11:18 | 6.1K بازدید | 1 دیدگاه

مهره گم‌شده گل‌گهر در مسیر آماده‌سازی

پایان دوری زاهدی در جدال مس کرمان

گل‌گهر سیرجان در شرایطی جدال حساس مقابل سپاهان را واگذار کرد که یکی از مهره‌های اصلی خود در قلب دفاع را در اختیار نداشت.

پایان دوری زاهدی در جدال مس کرمان

به گزارش “ورزش سه”، امیر قلعه‌نویی در ادامه موفقیت با گل‌گهر سیرجان طی فصول گذشته، اینبار هم در جمع مدعیان حاضر شده است. گل‌گهر اما در جدال با سپاهان یک شکست تلخ را تجربه کرد.

سرمربی گل‌گهر البته در این بازی حساس یکی از مهره‌های تاثیرگذار و موردعلاقه‌اش را در قلب دفاعی در اختیار نداشت. مسیح زاهدی طی هفته‌های اخیر به دلیل مصدومیت نتوانسته تیمش را همراهی کند و این غیبت در بازی با گل‌گهر سیرجان به بدترین شکل ممکن به نمایش درآمد.

بازیکن بی‌سر و صدا اما کلیدی خط دفاعی گل‌گهر در روزی که می‌توانند به آبی‌پوشان سیرجان برای کسب نتیجه مقابل سپاهان مدعی کمک کند به دلیل مصدومیت همچنان دور از ترکیب قرار دارد.

با این حال گفته می‌شود زاهدی در جدال هفته آینده و تقابل دربی کرمان برابر مس قادر به همراهی تیمش خواهد بود در رقابت برای حضور در ترکیب در انتظار تصمیم نهایی امیر قلعه نویی خواهد بود.

1790151

گل‌گهر سیرجان که در این فصل نیز در جمع مدعیان حاضر است، امیدوار است با دستیابی به نتایج مطلوب در ادامه مسیر، موفق شود شرایط خوبی در جدول برای خود شکل دهد و باید دید قلعه‌نویی چه تدابیری در ادامه خواهد داشت.

دیدگاه‌ها