کد خبر : 1868163 | 13 بهمن 1401 ساعت 11:23 | 21.4K بازدید | 3 دیدگاه

بالاتر از مازیار و پژمان با ۱۹ سال سن

رکوردزنی یک دهه هشتادی در ملوان

ملوان در شرایطی برابر نساجی دربی شمال را به سود خود خاتمه داد که با تصمیم مازیار زارع یک اتفاق ویژه نیز در این جدال شکل گرفت.

رکوردزنی یک دهه هشتادی در ملوان

به گزارش “ورزش سه”، ملوان بندرانزلی که در نیم فصل دوم نمایش موفقی از خود به جا گذاشته، بعد از شکست تلخ هفته گذشته مقابل استقلال در استادیوم آزادی این هفته در خانه یک برد ارزشمند را کسب کرد.

آنها موفق شدند در روزی که هواداران این تیم نیز بعد از مدت‌ها شرایط حضور و حمایت روی سکوهای استادیوم سیروس قایقران را به دست آورده بودند، نساجی را شکست دهند و تا حد زیادی از منطقه سقوط فاصله بگیرند.

این برد اما یک اتفاق ویژه نیز برای ملوان به همراه داشت. مازیار زارع که اعتقاد خوبی به بازیکنان جوان و خصوصا بومی دارد، در این بازی بازوبند را هم در اختیار بازیکن جوان تیمش قرار داد تا این موضوع به یک رکورد جالب برای انزلی‌چی‌ها تبدیل شود.

1797453

جوانترین کاپیتان تاریخ ملوان
محمدرضا بردبار متولد سال ۸۲ ، با ۱۹ سال و ۵ ماه و ۸ روز ، از دقیقه ۸۱ دیدار برابر نساجی بازوبند کاپیتانی پرافتخار ملوان را به بازو بست و تبدیل به جوانترین کاپیتان تاریخ ۵۳ ساله‌ی این باشگاه شد.

قبل از این مازیار زارع، پژمان نوری و سیدجلال حسینی در ۲۲ سالگی‌ کاپیتان ملوان شده بودند و حالا مازیار زارع به عنوان سرمربی بازیکنی را ۳ سال زودتر از خودش کاپیتان ملوان کرد تا یک رکورد و اتفاق ویژه را شکل دهد.

بردبار بازیکن انزلیچی ملوان و تیم ملی جوانان در آستانه‌ی مسابقات جام ملت‌های آسیا در رده ی جوانان، جوانترین بازیکن در این فصل و شاید تاریخ رقابت‌های لیگ برتر باشد که بازوبند کاپیتانی یک تیم‌ را به بازو‌ می‌بندد.

1797454

این اتفاق پیش از این البته در پیکان نیز رقم خورده بود و بازوبند کاپیتانی خودروسازان به سامان فلاح بازیکن دهه هشتادی این تیم اهدا شده بود تا اکنون لیگ برتر ایران در سود بردن از بازیکنان جوان و اعتماد به آنها امیدوارکننده باشد.

دیدگاه‌ها