کد خبر : 1868165 | 13 بهمن 1401 ساعت 11:26 | 9.6K بازدید | 5 دیدگاه

لیگ 2، نفت و گاز به صدر آمد

رقابت‌های فوتبال قهرمانی دسته دوم باشگاه‌های کشور هفته اول از دور برگشت خود را پشت سر گذاشت.

لیگ 2، نفت و گاز به صدر آمد

به گزارش "ورزش سه"، مسابقات لیگ 2 در دو گروه 13 و 14 تیمی برگزار می‌شود که در پایان تیم‌های اول به همراه برنده تیم‌های دوم به لیگ یک صعود می‌کنند.

در بازی‌های هفته نخست دور برگشت و در گروه الف بیشتر جدال ها با نتیجه مساوی به پایان رسید. فولاد نوین صدرنشین در خانه تیم نود ارومیه متوقف شد. با وجود این تساوی فولاد نوین با 28 امتیاز در صدر باقی ماند. رقابت اصلی در این گروه برای قهرمانی و نایب قهرمانی بین تیم‌های فولاد نوین و مس سونگون است. مس سونگون 26 امتیازی این هفته با قرعه استراحت روبرو شد، چون بازی‌ها در گروه الف با حضور 13 تیم برگزار می‌شود و هر هفته یک تیم استراحت می‌کند. حال مس سونگون در حالی 2 امتیاز از فولاد نوین عقب افتاده که یک بازی کمتر در کارنامه دارد و این بدین معنی است که در آینده می‌تواند از سد فولاد نوین عبور کند.

اما در گروه ب تیم‌های بیشتری درگیر قهرمانی و کسب عنوان دومی در گروه هستند. نفت و گاز گچساران با 5 گلی که به تیم شاهین تابان بوشهر زد 30 امتیازی شد و به صدر جدول آمد. شکست یک بر صفر شهید قندی در برابر شهرداری بم که موجب شد، شهید قندی یزد 28 امتیازی باقی بماند، کاملا در صدرنشینی تیم نفت و گاز دخیل بود. شهرداری نوشهر هم با پیروزی یک بر صفر در برابر تیم کیام سام  بابل 27 امتیازی و دوباره به جمع مدعیان قهرمانی و صعود مستقیم برگشت. اما داماش گیلان این هفته در بازی خانگی یک فرصت مهم را از دست داد و با تساوی یک بر یک در برابر مس نوین کرمان 26 امتیازی شد و موقعیت صعود به رده های بالاتر جدول را از دست داد و در جایگاه چهارم باقی ماند. نگاهی می اندازیم به نتایج بازی ها در هفته چهاردهم به همراه جدول دو گروه:

نتایج هفته چهاردهم لیگ 2 – گروه الف

پانیک تالش یک - اترک بجنورد یک 
پاس همدان 3 - فولاد هرمزگان یک 
ایمان سبز شیرازیک - ویستا توربین تهران یک 
شهید اورکی اسلامشهر یک - سپیدرود رشت یک 
نود ارومیه صفر - فولاد نوین اهواز صفر 
بعثت کرمانشاه صفر - اسپاد تهران صفر

1797455

نتایج هفته چهاردهم لیگ 2 – گروه ب

نیروی زمینی تهران صفر - شهرداری ماهشهر یک 
شهرداری نوشهر یک - کیان سام بابل صفر 
شهدای بابلسر یک - شهدای رزکان کرج صفر 
شهرداری بم یک - شهید قندی یزد صفر 
شهرداری بندرعباس یک - آریو اسلامشهر یک 
داماش گیلان یک - مس نوین کرمان یک 
نفت و گاز گچساران 5 - شاهین تابان بوشهر صفر

1797456

دیدگاه‌ها