کد خبر : 1868166 | 13 بهمن 1401 ساعت 11:28 | 34.6K بازدید | 29 دیدگاه

لطف بزرگ نکونام و رحمتی به ساپینتو

دو کاپیتان اسبق استقلال صدر را از پرسپولیس گرفتند

جواد نکونام و مهدی رحمتی ظرف دو هفته، پنج امتیاز را از پرسپولیس گرفتند تا دیگر تیم های مدعی به قهرمانی امیدوار شوند.

دو کاپیتان اسبق استقلال صدر را از پرسپولیس گرفتند

به گزارش "ورزش سه"، افزایش اختلاف استقلال با صدر جدول به هشت امتیاز، هواداران این تیم را بابت ادامه لیگ برتر ناامید کرد. دو شکست متوالی برابر تراکتور و سپاهان، باعث شد تا تیم ساپینتو از پرسپولیس عقب بیفتد اما شاید هواداران استقلال تصور نمی کردند که ظرف فقط 2 هفته، فرصت خوبی نصیب آنها شود تا این فاصله را کاهش دهند.

در واقع، چنانچه استقلال در دیدار امروز برابر مس کرمان به پیروزی دست پیدا کند، اختلاف آبی ها با تیم های صدرنشین سپاهان و پرسپولیس به سه امتیاز می رسد که این مسئله به راحتی و در ادامه فصل قابل جبران است. اما چیزی که سبب شد تیم ساپینتو به ادامه لیگ امیدوار شود، ردپای دو کاپیتان سابق استقلال در این اتفاق است.

1797457

هفته گذشته بود که جواد نکونام با فولاد توانست از سد پرسپولیس قدرتمند عبور کند. اهوازی‌ها روی گل زیبای تورس توانستند سه امتیاز شیرین را به دست بیاورند و این نتیجه با پیروزی استقلال برابر ملوان همزمان شد تا فاصله هشت امتیازی به عدد پنج برسد.

روز گذشته نیز آلومینیوم با هدایت سیدمهدی رحمتی توانست در استادیوم آزادی یک تساوی ارزشمند را برابر تیم مدعی پرسپولیس کسب کند. دیگر کاپیتان سابق استقلال نیز مانع از پیروزی یکی از تیم‌های مدعی قهرمانی شد تا تیم یحیی گل محمدی صدر جدول را به سپاهان واگذار کند.

حالا همه چیز برای استقلال و ساپینتو مهیا شده است. آبی‌ها می‌توانند با پیروزی در این بازی، خیلی زود فاصله هشت امتیازی را به سه امتیاز کاهش دهند و به ادامه فصل نیز امیدوار شوند. امیدی که پس از شکست برابر سپاهان به حداقل رسیده بود.

دیدگاه‌ها