کد خبر : 1868183 | 13 بهمن 1401 ساعت 12:20 | 4.2K بازدید | 0 دیدگاه

امامی: هدف فدراسیون و تیم ملی المپیک است

امینی و اسلامی به خوبی جای خالی درستکار را پر کردند

سخنگوی فدراسیون کشتی گفت: احسان امینی و اباذر اسلامی از مربیان خوب کشورمان هستند و با توجه به نبودن درستکار در کنار تیم عملکرد بسیار خوبی داشتند و توانستند جای خالی درستکار را پر کنند.

امینی و اسلامی به خوبی جای خالی درستکار را پر کردند

به گزارش "ورزش سه" محمد ابراهیم امامی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، اظهار داشت: در روز اول مسابقات ما در سه وزن نماینده داشتیم که به روی تشک رفتند هر سه کشتی گیر ما در این رقابت ها کشتی های بسیار سنگینی را گرفتند چرا که با توجه به رنکینگ اتحادیه جهانی برای این مسابقات باعث شده بود کشتی گیران خوبی در این رقابت ها شرکت کنند رقابت ها بسیار نزدیک بود، در اوزان المپیکی کار کمی سخت تر بود. نماینده های ما در این رقابت ها عملکرد بسیار خوبی را داشتند و تنها یونس امامی با کمی  دقت بیشتر می‌توانست به مدال طلا برسد اما نقره ای شد.

وی افزود: این موضوع را نباید فراموش کنیم که کشتی گیران تیم ملی کشورمان با آمادگی صددرصد به این مسابقات اعزام نشده بودند و طبق برنامه ریزی کادرفنی بازی های آسیایی و مسابقات جهانی و المپیک مسابقاتی هستند، که باید کشتی گیران به آمادگی صددرصد خود برسند. امیدوارم 3 نماینده دیگر ما هم که امروز باید به مصاف حریفان خود بروند نتیجه خوبی را کسب کنند.

امامی در خصوص نبودن درستکار در رقابت های کرواسی و هدایت تیم ملی توسط امینی و اسلامی عنوان کرد: احسان امینی و اباذر اسلامی از مربیان خوب کشورمان هستند و با توجه به نبودن درستکار در کنار تیم عملکرد بسیار خوبی داشتند. آنها در روز اول سه مدال را توانستند به همراه کشتی گیران کسب کنند و امیدوارم امروز هم بتوانند جای خالی درستکار را در تیم ملی پر کنند و سه نمایندگی دیگر کشورمان هم بهخوش رنگ ترین مدال دست پیدا کنند.

وی در ادامه تصریح کرد: درستکار برای این رقابت‌ها با مشکلات شخصی روبرو بود و نتوانست به همراه تیم ملی به مسابقات کرواسی برود امیدواریم بزودی باز گردد و تمرینات آزادکاران را زیر نظر بگیرد. مسابقات کرواسی برای ما تنها از نظر کسب مدال مهم نیست بلکه این مسابقات برای کادر فنی تیم ملی  از نظر فنی و شناسائی نقاط ضعف و قوت کشتی گیران حائز اهمیت است البته همه کشتی گیران برای پیروزی در این مسابقات به میدان می‌روند.

سخنگوی فدراسیون در خصوص کسب نتیجه توسط کشتی گیران و هدف اصلی فدراسیون و تیم‌های ملی گفت: هرمربی هم دوست دارد قهرمانانش در این مسابقات پیروز شوند اما در واقعیت هدف اصلی تیم ملی آماده شدن کشتی گیران برای رقابت‌های بزرگتر است. بازیهای آسیایی و مسابقات جهانی از جمله میادین بزرگ برای کشتی گیران است اما برای فدراسیون همیشه المپیک اولویت داشته است و همیشه دوست داشتیم کشتی گیران خوشرنگ ترین مدال را در المپیک کسب کنند.

دیدگاه‌ها