کد خبر : 1868187 | 13 بهمن 1401 ساعت 13:12 | 9K بازدید | 6 دیدگاه

نگرانی‌های بهروز عطایی تمامی ندارد!

سرمربی تیم والیبال لبنیات هراز آمل گفت: امیدوارم بازیکنان دچار آسیب دیدگی ناشی از فشردگی مسابقات نشوند.

نگرانی‌های بهروز عطایی تمامی ندارد!

به گزارش "ورزش سه"، هفته بیست‌وسوم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران روز چهارشنبه، 12 بهمن با هفت دیدار در شهرهای گرگان، اصفهان، ارومیه، گنبد، تهران، اردکان و سیرجان پیگیری شد. تیم‌های مس رفسنجان، شهرداری گنبد، نیان الکترونیک خراسان، فولاد سیرجان ایرانیان، پاس گرگان، شهداب یزد و راه‌یاب ملل مریوان در بازی‌های این هفته مقابل حریفان به پیروزی رسیدند.

بهروز عطایی، سرمربی تیم والیبال لبنیات هراز آمل پس از شکست 3 بر یک مقابل پاس گرگان اظهار داشت: بازی خیلی سختی بود. من مطمئن بودم که این بازی در گرگان و مقابل تیم خوب پاس برای ما مشکل می‌شود. پاس با مدیریت بازی و عملکرد بی‌نقص بازیکنانش و البته حمایت هواداران پرشورش موفق شد تیم ما را شکست دهد که جا دارد به آنها تبریک بگویم. در مجموع بازی خوبی بود ولی از عملکرد بچه‌های خودم راضی نیستم و امیدوارم در ادامه جبران کنیم.

او ادامه داد: امیدوارم ادامه مسابقات به گونه‌ای پیش برود که بازیکنان دچار آسیب دیدگی ناشی از فشردگی مسابقات نشوند و لیگ امسال با خیر و خوشی به پایان برسد.

عطایی در مورد حریف بعدی تیمش گفت: تمامی بازی‌ها سخت و دشوار است. همانطور که نتایج را مشاهده می‌کنید نمی‌توانید هیچ تیمی را از پیش برنده یا بازنده بدانیم. بازی بعد ما در یزد و مقابل شهداب است که طبیعتاً بازی سخت و نفس گیری خواهد شد.

دیدگاه‌ها