کد خبر : 1868199 | 13 بهمن 1401 ساعت 14:21 | 23K بازدید | 54 دیدگاه

خسارت سه امتیازی غیبت نکونام در بازی تراکتور

دریافت گل در ثانیه‌های پایانی اوقات اضافه، چیزی است که کمتر برای فولاد در دوره سرمربیگری جواد نکونام رخ داده بود.

خسارت سه امتیازی غیبت نکونام در بازی تراکتور

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته تیم فولاد در حالی مقابل تراکتور قرار گرفت که جواد نکونام، سرمربی خود را به دلیل اخراج در بازی قبل مقابل پرسپولیس، به همراه نداشت.

نکونام در مسابقه روز گذشته در ورزشگاه یادگار امام حاضر بود اما دستیارانش به جای وی، تیم را هدایت می‌کردند و به هر صورت، غیبت نکو در این مسابقه دشوار، تاثیرش را روی فولاد گذاشته بود.

به عنوان مثال در یک صحنه وقتی دو بازیکن فولاد یکی پس از دیگری دچار مصدومیت شدند، فولاد بدون دستور سریع تعویض و با نفرات کمتر به بازی ادامه داد که این نشانگر آشفتگی نیمکت این تیم اهوازی در غیبت نکونام بود که به هر حال استیلای کاملی روی بحث نیمکت در فولاد دارد.

با گلی که فولاد دیروز در دقیقه ۱۰۰ از تراکتور دریافت کرد، نکونام که در بازی پرسپولیس به نوعی کارت قرمز مفتی از موعود بنیادی‌فر گرفته بود، بیشتر از همیشه عصبانی و ناراحت بود و به نظر نمی‌رسد دیگر او را در موقعیتی ببینیم که داور مجبور بشود دستور به خروج او از کنار زمین بدهد.

تلاش برای جمع و جور کردن اتفاقات بازی پرسپولیس و آرام کردن جو پیش از بازی تراکتور نیز در همین راستا بود که البته با غیبت نکونام در این مسابقه به ثمر ننشست. با این حال در بازی فولاد مقابل سپاهان که حساس‌ترین بازی هفته آینده لیگ خواهد بود، به احتمال زیاد نکوی متفاوتی را کنار خط خواهیم دید.

دیدگاه‌ها