کد خبر : 1868201 | 13 بهمن 1401 ساعت 14:45 | 8.8K بازدید | 8 دیدگاه

گل من مشکلی نداشت

رافینیا: داور هیچ تاثیری روی پیروزی ما نداشت

مهاجم برزیلی بارسا معتقد است بدون کمک داوری بتیس را شکست دادند و حتی داور می توانست یک پنالتی هم برای بارسا بگیرد.

رافینیا: داور هیچ تاثیری روی پیروزی ما نداشت

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته در زمین رئال بتیس و با ارائه نمایشی برتر موفق شد میزبانش را 1-2 شکست دهد و صدرنشینی اش در لالیگا را مستحکم تر کند. فاصله بارسا با رئال حالا به هشت امتیاز افزایش یافته و باید دید رئال امشب برابر والنسیا چه خواهد کرد. گل اول بارسا را رافینیا در دقیقه 65 به ثمر رساند و روبرت لواندوفسکی هم در ادامه گل دوم را زد.

1797410

رافینیا در مورد بازی گفت: «حس بسیار خوبی داریم و سخت تلاش کردیم تا به صدر برسیم و می‌خواهیم به همین مسیر ادامه دهیم. نتیجه تمرین و تلاش تیم کسب سه امتیازهای متوالی است و برتری برابر بتیس اعتماد به نفس تیم را نیز بالاتر خواهد برد. می‌دانستیم بازی سختی خواهد شد و بتیس چه تیم خوبی است اما مطمئن بودیم که اگر بازی خودمان را انجام دهیم، برنده خواهیم شد. پس از گل اول برای زدن گل دوم تلاش کردیم و این بار موفق بودیم.»

رافینیا در مورد اعتراض بتیسی ها به داور بازی گفت: «روی گلی که زدم معتقدم دی‌یونگ توپ را از همانجایی که گاوی سرنگون شد، به بالده رساند و گل کاملا درست بود. داوری هیچ مشکلی نداشت و حتی معتقدم در یک صحنه باید برای ما پنالتی هم می‌گرفت چرا که بازیکن بتیس روی من خطا کرد. در هر صورت داوری روی نتیجه بازی هیچ تاثیری نگذاشت.»

دیدگاه‌ها