کد خبر : 1868208 | 13 بهمن 1401 ساعت 17:15 | 10.4K بازدید | 8 دیدگاه

تقابل حسینی و عنایتی برنده نداشت

پیکان صفر - نفت MIS صفر: تساوی که به نفع هیچکس نبود

دیدار تیم های نفت مسجدسلیمان و پیکان بدون رد و بدل شدن گلی، با تساوی صفر – صفر به پایان رسید.

پیکان صفر - نفت MIS صفر: تساوی که به نفع هیچکس نبود

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از دیدارهای هفته هجدهم لیگ برتر، جدال پیکان و نفت مسجدسلیمان با تساوی بدون گل به پایان رسید تا رضا عنایتی در دومین تجربه حضور روی نیمکت مسجدسلیمانی ها، به دو تساوی بدون گل رسیده باشد.

این دیدار که بدون پخش زنده تلویزیونی و در استادیوم اکباتان یا پاس قوامین برگزار شد، بیشتر در میانه میدان و با ارائه بازی مالکانه تیم پیکان همراه بود. دو تعویض اجباری در نیمه نخست، مهمترین اتفاقات 45 دقیقه ابتدایی بودند. جایی که سامان فلاح کاپیتان پیکان خیلی زود زمین بازی را ترک کرد.

در ادامه نیز نوبت به میثم نقی زاده از نفت مسجدسلیمان رسید تا پس از آسیب دیدگی در میانه های نیمه نخست، جای خود را به عقیل کعبی بدهد. در نهایت نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در ابتدای نیمه دوم، اسماعیل بابایی بازیکن سابق پیکان، پس از دریافت کارت زرد دوم، از زمین بازی اخراج شد تا نفت مسجدسلیمان بازی را با یک یار کمتر ادامه دهد.

با وجود اینکه نفتی ها یک یار کمتر داشتند، اما در نهایت این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید و تیم ها امتیازات را تقسیم کردند.

گزارش لحظه‌به‌لحظه دیدار تیم‌های پیکان و نفت مسجدسلیمان را در همین صفحه از "ورزش سه" دنبال کنید:
بازی از هفته هجدهم - بیست و دومین دوره رقابت‌های لیگ برتر 
پنج‌شنبه: 13/11/1401 ؛ ساعت: 15:00 
ورزشگاه: انقلاب کرج/  بدون تماشاگر 
گروه داوری: سعید رحیمی‌مقدم / کمک ها: سیدیعقوب حجتی – ایوب غلام‌زاده ؛ داور چهارم: مهدی جبرئیلی

1797540

ترکیب پیکان:
رشید مظاهری، سامان فلاح (25- محمدعلی کاظمی)، بهروز نوروزی، میلاد بدرقه، علی رمضانی (63- مهدی لیموچی)، امیر طاهر، غلامرضا ثابت ایمانی (87- علی زارع)، جواد آزاده (۴۶-منصور باقری)، محمدمهدی لطفی (87- محمدرضا رئوفی منش)، شرزود تمیروف، ساسان حسینی
سرمربی: مجتبی حسینی

1797538

ترکیب نفت مسجدسلیمان:
فرهاد مجد کرمانشاهی، علیرضا دغاغله (89- محمدمهدی احمدی)، حسین شنانی (57- رضا مغانلو)، پیمان رنجبری، میثم نقی زاده (33- عقیل کعبی)، مسلم مجدمی (46- مجتبی مقتدایی)، حسین گودرزی، سینا عبدالهی، اسماعیل بابایی، امیرحسین کریمی،رضا دهقانی (57- پیمان میری)
سرمربی: رضا عنایتی

🟨اخطار:
نفت مسجدسلیمان: اسماعیل بابایی (45+2) و (53)- پیمان میری (75)- عقیل کعبی (90+4)

🟥اخراج:
نفت مسجدسلیمان: اسماعیل بابایی (53)

🔴در حاشیه:
* بازیکنان سابق پیکان از جمله اسماعیل بابایی، امیرحسین کریمی و میثم نقی زاده برای رخصت گرفتن از مجتبی حسینی، به سمت نیمکت خودروسازان رفتند.
* فرهاد کرمانشاهی که هفته قبل از پیکان جدا شد و به نفت مسجدسلیمان پیوست، امروز اولین بازی خود را برابر تیم سابقش انجام می دهد.
* سامان فلاح در دقیقه پنج دیدار دچار آسیب دیدگی شد. او پس از مداوا توسط کادر پزشکی، به زمین مسابقه برگشت اما در نهایت نتوانست به بازی ادامه دهد و زمین بازی را ترک کرد.
* میثم نقی زاده نیز به دلیل آسیب دیدگی، زمین بازی را ترک کرد.

دیدگاه‌ها