کد خبر : 1868224 | 13 بهمن 1401 ساعت 19:00 | 9K بازدید | 2 دیدگاه

حساب کارت زرد و قرمزها از دست داور در رفت؛

صنعت نفت ۰ - هوادار ۱: پیروزی ده‌نفره با گل پورقاز

صنعت نفت مقابل هوادار ششمین شکست فصل خود در آبادان را متحمل شد تا برزیلی‌های ایران اوضاع سختی را تجربه کنند.

صنعت نفت ۰ - هوادار ۱: پیروزی ده‌نفره با گل پورقاز

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب هفته هجدهم لیگ برتر، صنعت نفت در ورزشگاه تختی آبادان میزبان هوادار تهران بود. بازی در نیمه اول کم موقعیت دنبال شد اما هواداری‌ها بازی مالکانه‌ای را ارائه دادند و یک موقعیت بسیار خوب ایجاد کردند که فرزین گروسیان به خوبی مانع باز شدن دروازه میزبان شد.

در شرایطی که صنعت نفت نیاز مبرمی به سه امتیاز بازی داشت اما در نیمه دوم هوادار بود که روی ضربه کرنر توسط عزت پورقاز از حریف خود پیش افتاد. چند دقیقه پس از این گل صائب محبی، مدافع هوادار کارت زرد دوم خود را دریافت کرد و از زمین مسابقه اخراج شد تا کار برای تیم ساکت الهامی سخت شود.

با این حال الهامی با تعویض‌هایش سعی در اداره بازی و پیروزی با تک گل عزت الله پورقاز داشت و چشم به ضدحملات دوخته بود. در دقایق پایانی مالکیت توپ در اختیار صنعت نفت آبادان بود و تماشاگران هم تا دقایق پایانی تیم‌شان را تشویق کردند اما هوادار سه امتیاز را با خود به تهران برد.

ویدئو: 271494

تیم داوری: احمد محمدی، محمدرضا مدیرروستا، امین قدیری و وحید زمانی

ترکیب صنعت نفت آبادان:
فرزین گروسیان، محمد طیبی، سباستین جراردو، حکیم نصاری، حسین سنگرگیر، محمد قنبری(۶۲- محمدرضا جلیل مزهر)، فردین یوسفی، مهدی ممی زاده (۷۰- امیرحسین فرهادی)، میثم تهی دست، حسین ساکی و عباس بوعذار(۵۵- طالب ریکانی)

1797579

ترکیب هوادار:
محمدرضا خالدآبادی، مرتضی منصوری، عزت الله پورقاز، صائب محبی، مهدی مهدی‌خانی، سپهر روزی طلب (۷۷- مسعود شجاعی)، نیما انتظاری، حسین صادقی(۷۷- امیرحسین پورمحمد)، محمد چهارمحالی(۷۷- فریبرز گرامی)، بابک مرادی( ۸۹- امید سینگ) و محمدجواد محمدی(۸۹- حسین ابراهیمی)

1797560

🟨 اخطار:

هوادار: صائب محبی (۲۱) صائب محبی (۶۹)

صنعت نفت آبادان: حسین ساکی (۷۵) طالب ریکانی (۲+۹۰) سباستین جراردو(۶+۹۰)

🟥 اخراج:

هوادار: صائب محبی (۶۹)

⚽️ شرح گل:

صنعت نفت صفر- هوادار یک (دقیقه ۶۲: عزت الله پورقاز): محمد چهارمحالی کرنر هوادار را از سمت چپ ارسال کرد و محمد جواد محمدی روی توپ با سر اثر گذاشت و عزت پورقاز با یک بغل پای دقیق دروازه گروسیان را فرو ریخت.

⏱️لحظات حساس:

دقیقه ۳۵: یک موقعیت عالی گلزنی هوادار را فرزین گروسیان مهار کرد. بابک مرادی از روی ضربه ایستگاهی ارسال کرد و جواد محمدی ضربه سر خوبی زد که مهار شد.

دقیقه ۴۴: ضربه ایستگاهی هوادار را مدافعان نفت دفع کردند.

وقیقه ۱+۴۵: اثر مهدی خانی روی توپ با شوت محمدی همراه شد اما در چارچوب دروازه نفت قرار نگرفت.

1797558

دقیقه ۵۷: ارسال خطرناک ریکانی با دخالت مدافع هوادار به کرنر رفت که بازیکنان نفت معتقد به خطای هند بودند.

دقیقه ۷۹: سانتر خطرناک نیما انتظاری از روی نقطه کرنر که توسط مدافعان صنعت دور شد‌.

📌اتفاق ویژه: 

این بازی اتفاق ویژه و خاص کم نداشت؛ از حضور تماشاگران آبادان در ورزشگاه گرفته تا قطعی برق و تصاویر بازی و همچنین ششمین شکست خانگی فصل صنعت نفت آبادان. اما عجیب‌ترین اتفاق بازی در دقیقه ۷۰ رقم خورد. داور چند دقیقه پس از اخراج مدافع هوادار با کارت زرد دوم، به حسین ساکی نیز کارت قرمز نشان داد اما پس از اعتراضات نفتی‌ها و مشورت با کمک‌هایش تصمیم خود را برگرداند و مشخص شد این اولین کارت زرد حسین ساکی بوده است. ضمن اینکه داور اخراج محبی با کارت زرد دوم را نیز با تاخیر نشان داد تا به نوعی طی هشت دقیقه حساب کارت‌ها و همچنین بازی به طور کامل از دست داور خارج شود.

🥇 بهترین بازیکن:

 عزت الله پورقاز یک بار دیگر برای هوادار گل زد. پورقاز با بغل پای تمام کننده خود تک گل هوادار را زد و همچنین رهبری خط دفاع تیمش را در روزی که هواداری‌ها بیش از بیست دقیقه ده نفره بودند، برعهده داشت و نمایش موفقی از خود به جای گذاشت‌.

🔴حاشیه:

*شجاعی، سینگ و ابراهیمی سه خریر جدید هوادار بودند که از روی نیمکت کار را آغاز کردند.

*تقریبا از دقیقه ۲۲ بازی به دلیل اختلال در برق ورزشگاه پخش زنده این بازی قطع شد.

*بازی از دقیقه هفتاد چند دقیقه متوقف شد چرا که داور ابتدا حسین ساکی را اخراج کرد و بعد از آن کارت قرمزش را پس گرفت.

*در دقایق ۷۰ تا ۷۷ بازی از دست داور خارج شد و کادرفنی و بازیکنان دو تیم به داوری اعتراض داشتند.

*هواداران صنعت نفت علی رغم عقب بودن، تیم‌شان را به شدت تشویق می‌کردند.

دیدگاه‌ها