کد خبر : 1868230 | 13 بهمن 1401 ساعت 18:01 | 35.8K بازدید | 10 دیدگاه

چند تاکتیک ریز کار کردم

عنایتی: با این وضعیت تصمیم‌گیری خواهم کرد!

رضا عنایتی ابراز امیدواری می کند در صورتی که مدیران به قول های خود عمل کنند بازیکنان هم برای مردم مسجدسلیمان دست به کاری بزرگ خواهند زد.

عنایتی: با این وضعیت تصمیم‌گیری خواهم کرد!

به گزارش "ورزش سه" تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در دومین تجربه حضور عنایتی روی نیمکتش، برابر پیکان در کرج به تساوی رسید تا دومین امتیاز متوالی را نیز با مربی سابق هوادار دشت کند.

رضا عنایتی پس از این بازی در نشست خبری حاضر شده و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. ابتدا صحبت‌های ابتدایی او و در ادامه سوالات خبرنگاران و پاسخ عنایتی را به صورت خلاصه سوال و مشروح پاسخ می‌خوانید؛ عنایتی این طور صحبت های خود را آغاز کرد:
فکر می‌کنم بازی سختی شد. دو نیمه متفاوت داشتیم که نیمه اول کاملا شرایط به نفع ما بود و موقعیت‌های فوق العاده خوبی روی دروازه تیم سخت کوش پیکان خلق کردیم که متاسفانه نتوانستیم استفاده کنیم.
نیمه دوم با یک شوک بازی را آغاز کردیم که اخراج بازیکن‌مان بود که مجبور شدیم در لاک دفاعی فرو برویم. فکر می کنم ساختار دفاعی خوبی داشتیم در این نیمه و با توجه به نزدیک به بیش از چهل دقیقه ده نفره بازی کردن، می شود به این تیم نمره قبولی داد. تمرکز خود را حفظ می کنیم تا به ایده‌آل ذهنی خود برسیم و کارهای بزرگی کنیم برای هواداران خوبمان در مسجدسلیمان که این یک جهاد استانی را می طلبد. از ده روزی که تیم را تحویل گرفتم، فقط مدیرعامل دنبال کارهاست و این طور نمی شود جلو رفت و من هم اگر احساس کنم صحبت هایی که کردیم طولانی شده، نمی توانم کمکی به این تیم کنم. اگر این طور جلو برویم، نمی‌شود. قرار بود یک پرداختی به بچه ها داشته باشیم تا با شرایط روحی و روانی خوب جلو برویم. بچه ها بازی خود را کردند و باشگاه هم باید کارش را بکند. در چند روز آینده تصمیم گیری خواهم کرد. تیم رو به جلو حرکت می کند ولی باید تلاش مان را بیشتر کنیم. مسئولین هم بیایند پای کار تا اتفاقات خوب بیفتد.

ویدئو: 271508

* امید به حفظ تیم؟
- نسبت به پارسال شرایط سخت تر است. تیم در نیم فصل اول فاجعه بار امتیاز گرفته. اختلاف ما با تیم سوم از پایین پنج امتیاز بود و این اتفاق تلخی است. آخرین بازی نیم فصل اول و اولین بازی از نیم فصل دوم با تیم هایی بود که اگر نمی بردیم آنها را، نباید هم به آنها می باختیم و این جام حذفی هم نباید روی آن خیلی مانور می دادند و همان جا هم یک بازیکن را اشتباهی بازی دادند که باعث شد در این بی بازیکنی، آن نفر را هم سه ماه در اختیار نداشته باشیم. کلا گل و بلبل هست اینجا! باید یک مقدار به تیم داری حرفه ای نگاه کرد. این مشکلات کوچک نیست. امیدوارم طبق صحبت هایی که کردیم کمک کنند که از این شرایط خارج شویم. چون از لحاظ فنی فکر می کنم در این ده روز بازیکن ها رو به جلو جهش داشتند اما بعضی وقت ها هم اگر بازیکن تمرکز نداشته باشد از مربی هم کاری ساخته نیست و هرچه تاکتیک و دستور بدهد فایده ای ندارد.

* داوری؟
- قرار نیست که تیم هایی که به لحاظ امتیازی و امکاناتی یک مقدار ضعیف ترند... درست است صحنه خطرناکی روی دروازه ها نبود اما همان سوت های وسط زمین که برای آنها زده می شد و برای ما زده نمی شد، یک مقدار شرایط را خراب کرد. توقع من از آقای رحیمی مقدم خیلی بیشتر بود چون از داورهای خوب ما بودند. امیدوارم داوران نگاه ویژه به ما داشته باشند. نه اینکه حق تیمی را به ما بدهند، فقط حق خودمان را ضایع نکنند.

* دو کلین شیت به عنوان بدترین خط دفاع؟ نقل و انتقالات؟
- لیست ما جا دارد اما بازیکن پیدا نمی شود. در نیم فصل خیلی نمی توانید انتخابی برای جذب بازیکن داشته باشید و این کار ما را سخت می کند. مخصوصا تیمی که سی و خرده ای گل خورده است. همان ها هم برای ما بازی کردند و نفر جدیدی نداشتیم و فقط یک تغییر سیستم جزیی داشتیم. رضا یزدان دوست هم که گرفتیم دیروز مصدوم شد. چون که در تیم هایشان بازی نکردند، می آیند اینجا خودشان را نشان دهند، یک فشار ریز می آورند و مصدوم می شوند. فرصتی برای بدنسازی هم نداشتیم. اگر در 50 روز جام جهانی بود و فاصله وجود داشت، فرصت خوبی برای ریکاوری بود. از وقتی آمدیم روحی و روانی کار کردیم و چند تاکتیک ریز داشتیم که انصافا این بازیکن ها خیلی خوب مطالب را گرفتند و ما گل نخوردیم اما باید خوب کار را تمام کنیم چون قرار نیست همه بازی ها مساوی شود.

* سه بازی سخت با استقلال، پرسپولیس و نفت آبادان؟!
- ببینید من پیشگو نیستم. فقط باید کار خودم را جلو ببرم و با توجه به ظرفیت موجود کار تیمم را پیش ببرم. کار خیلی سخت است. نه فقط این سه بازی و کل فصل. امیدوارم به نسبت نیم فصل اول که شرایط خوب نبوده، پیشرفت کنیم که این یعنی موفقیت.

دیدگاه‌ها