کد خبر : 1868233 | 13 بهمن 1401 ساعت 18:38 | 41.7K بازدید | 87 دیدگاه

سه هفته دور از میادین

کیلیان امباپه بازی با بایرن را از دست داد

کیلیان امباپه، ستاره پی اس جی، به دلیل مصدومیت در بازی شب گذشته برابر مون‌ پلیه، بازی رفت برابر بایرن در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان را از دست داد.

کیلیان امباپه بازی با بایرن را از دست داد

به گزارش "ورزش سه"، کیلیان امباپه شب گذشته به دلیل مصدومیت در دیدار برابر مون پلیه مجبور شد خیلی زود زمین بازی را ترک کند.  به نظر می‌رسید که زانوی این بازیکن روی خطای بازیکن حریف کمی پیچ خورده باشد و همین باعث شد که او نتواند به حضورش در زمین ادامه دهد و لنگان لنگان از زمین بازی خارج شود. 

1797394

کریستوف گالتیه پس از پایان این بازی در گفتگو با خبرنگاران تاکید کرد که مصدومیت این ستاره فرانسوی و همچنین مصدومیت سرخیو راموس که باعث تعویض او در نیمه اول شد جدی نیستند و به نظر نمی‌رسد که مشکل خاصی برای آنها به وجود آمده باشد اما دقایقی پیش تیم پزشکی پی اس جی اعلام کرد که کیلیان امباپه از ناحیه ران پای چپ مصدوم شده و مدت زمان در دسترس نبودن او سه هفته تخمین زده می شود. به این ترتیب او بازی رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان برابر بایرن مونیخ که 25 بهمن در پارک دو پرنس خواهد بود را از دست خواهد داد.

1797567

مصدومیت امباپه می‌تواند کابوس پاری سن ژرمن را در هفته‌های دشوار پیش‌رو تکمیل کند، چرا که نیمار هم بازی شب گذشته را به دلیل خستگی عضلانی از دست داد و مشخص نیست که چه زمانی بار دیگر به میادین بازخواهد گشت. 

دیدگاه‌ها