کد خبر : 1868235 | 13 بهمن 1401 ساعت 19:20 | 12K بازدید | 13 دیدگاه

همه چیز در نقطه صفر: بازگشت زیاش به تمرین چلسی

با تایید سرمربی چلسی، حکیم زیاش، ستاره مراکشی این تیم که انتقالش به پاری سن ژرمن در آخرین ساعات نقل و انتقالات ژانویه به شکلی عجیب ممکن نشد به تمرین چلسی برگشته است.

همه چیز در نقطه صفر: بازگشت زیاش به تمرین چلسی

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه تنها چند ساعت به پایان فرصت نقل و انتقالات زمستانی اروپا باقی مانده بود حکیم زیاش مطمئن بود که از این پس با پیراهن پی‌اس‌جی بازی خواهد کرد. اما در لحظات آخر اتفاقاتی عجیب و غریب افتاد که رویای او را نقش بر آب کرد.

درحالیکه زیاش به پاریس سفر کرده و حتی در تستهای پزشکی پی‌اس‌جی هم شرکت کرده بود باشگاه چلسی مدارک او را به اشتباه به پاریس فرستاده بود و در نتیجه پی‌اس‌جی نتوانست قرارداد این وینگر مراکشی را به موقع ثبت کند.

حکیم زیاش چاره دیگری نداشت جز اینکه پاریس را ترک کرده و با اولین پرواز به لندن برگردد. با اینکه گفته می‌شد ستاره مراکشی از رفتار چلسی به شدت عصبانی است ولی حالا به نظر می‌رسد او خشم اولیه‌اش را فراموش کرده و به تمرین چلسی برگشته است. این خبر را گراهام پاتر، سرمربی چلسی، تایید کرد و گفت زیاش مثل همیشه با تعهد در تمرین این تیم شرکت داشت.

1797572

پاتر به خبرنگاران گفت:" حکیم برگشته و امروز صبح با ما تمرین کرد. این ماجرا برای اولین بار اتفاق نیفتاده و آخرین بار هم نخواهد بود که شاهدش هستیم. زیاش یک بازیکن حرفه‌ای است و درک می‌کند. او با تعهد به چلسی خدمت می‌کند و در خدمت تیم است. زیاش تا پایان فصل یکی از بازیکنان مهم ما خواهد بود".

زیاش در دوران گراهام پاتر جایگاه ثابتی در ترکیب چلسی نداشته و از شروع فصل جاری تنها در چهار مسابقه از ابتدا به میدان رفته است. درحالیکه گفته می‌شد بشیکتاش ترکیه مشغول بررسی الزامات مالی خرید احتمالی این ستاره مراکشی است ولی صحبت‌های پاتر نشان می‌دهد زیاش به احتمال زیاد تا پایان فصل در لندن خواهد بود.

1797283

دیدگاه‌ها