کد خبر : 1868240 | 13 بهمن 1401 ساعت 19:45 | 42.3K بازدید | 37 دیدگاه

روز خاص هادی محمدی در تبریز؛

گلزن تراکتور را روی شانه بُردند (عکس)

هادی محمدی گلزن تیم تراکتور با شرایطی خاص ورزشگاه یادگار امام را ترک کرد.

گلزن تراکتور را روی شانه بُردند (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم تراکتور روز گذشته به بردی بسیار مهم در لیگ برتر دست یافت تا در روز شکست گل‌گهر و توقف پرسپولیس، رسما به کورس بالای جدول اضافه شود. زننده گل سه امتیازی این تیم نیز کسی نبود جز هادی محمدی که با یک ضربه سر در دقیقه 90+10 دروازه را گشود و تیمش را به پیروزی رساند.

محمدی روی ارسال ریکاردو آلوز از روی نقطه کرنر، ضربه سر خود را بیرون محوطه شش قدم به گوشه دروازه فرستاد و به طوری ضربه خود را زد که کاری از دست شهاب گردان، گلر تیم فولاد، بر نیاید و کلین شیت او سرانجام از دست برود.

1797582

بعد از گل هادی محمدی جشن خود را در داخل محوطه جریمه برگزار کرد و سپس همراه با دیگر بازیکنان به سمت تماشاگران رفت و شادی این گل را با آنها تقسیم کرد. یکی از عوامل تیم نیز محمدی را روی شانه و گردن خود بالا برد و به این شکل از زمین خارج کرد.

البته عملکرد درخشان هادی محمدی تنها به این گل برنمی‌گردد و او در طول بازی هم نمایش خوبی را با پیراهن تیم سرخپوش تبریزی ارائه کرد و در خط دفاعی مهره مثبتی برای تراکتوری‌ها بود. در یک صحنه محمدی پاس نهایی بازیکنان فولاد را قطع کرد و اجازه نداد مهاجم این تیم در موقعیت تک به تک قرار بگیرد.

این در حالی است که هادی محمدی در سه بازی قبلی تراکتور عملکرد چندان خوبی نداشت اما با این گل و عملکرد خوب، پاسخ اعتماد سرمربی تیم را داد.

1797584
1797583
1797585

دیدگاه‌ها