کد خبر : 1868245 | 13 بهمن 1401 ساعت 20:25 | 19.9K بازدید | 12 دیدگاه

هواداران چلسی بی‌تاب دیدن انزو: باید فردا بازی کند!

بعد از انتقال رکوردشکن انزو فرناندز به چلسی، هواداران این تیم بی‌صبرانه منتظرند تا جواب این سؤال را پیدا کنند که آیا انزو فردا مقابل فولام اولین بازی‌اش را برای آبی‌ها انجام خواهد داد؟

هواداران چلسی بی‌تاب دیدن انزو: باید فردا بازی کند!

به گزارش "ورزش سه"، چلسی در آخرین روز نقل و انتقالات زمستانی رکورد تاریخ نقل و انتقالات انگلیس را شکست و انزو فرناندز آرژانتینی را با قراردادی 120 میلیون یورویی از بنفیکا به خدمت گرفت.

برای این‌که هافبک آرژانتینی بتواند اولین بازی رسمی خود با پیراهن چلسی را انجام بدهد، برخی کارهای اداری باقی مانده؛ اما روی کاغذ این امکان وجود دارد که این تشریفات تا پیش از دیدار فردا شب آبی‌های مقابل فولام انجام شود و هواداران چلسی شاهد اولین بازی خرید گران‌قیمت‌شان باشند.

1797597

گراهام پاتر در مصاحبه با خبرنگاران تایید کرد که اگر مشکل قانونی وجود نداشته باشد، انزو ممکن است در بازی فردا بازی کند. او گفت: «باید دید چه پیش می‌آید. یک سری کارهای اداری باقی مانده و اجازه بازی او باید صادر بشود. من خیلی اسپانیایی بلد نیستم و انزو هم انگلیسی‌اش چندان خوب نیست. ولی همه‌چیز را روبه‌راه می‌کنیم. او جوان درخشانی است و ما بی‌صبرانه منتظر کار کردن با او هستیم.»

1797598

بازی فردا شب چلسی مقابل فولام که یکی از دربی‌های لندن به حساب می‌آید، در هفته بیست و دوم لیگ برتر برگزار می‌شود. با اینکه انزو ممکن است فردا برای تیم پاتر به میدان برود، چلسی همچنان با لشکری از بازیکنان مصدوم روبه‌رو است که از جمله آن‌ها می‌توان به ماتئو کواچیچ، انگولو کانته، کریستین پولیشیچ، آرماندو بروخا و دنیس زکریا اشاره کرد.

دیدگاه‌ها