کد خبر : 1868247 | 13 بهمن 1401 ساعت 20:26 | 4.2K بازدید | 5 دیدگاه

این ذوب‌آهن بهتر و بهتر خواهد شد؛

نریمان‌جهان: به‌خاطر تارتار ذوب‌آهن را انتخاب کردم

سامان نریمان‌جهان معتقد است ذوب‌آهن با پیروزی برابر ملوان در هفته نوزدهم لیگ برتر، به روزهای خوب خود برمی‌گردد.

نریمان‌جهان: به‌خاطر تارتار ذوب‌آهن را انتخاب کردم

به گزارش "ورزش سه"، سامان نریمان‌جهان پس از تساوی ذوب‌آهن برابر مس رفسنجان در هفته هجدهم لیگ برتر، گفت: «بازی پایاپای بود و هر دو تیم آمده بودند که سه امتیاز را بگیرند. تیم ما بازی خوبی انجام داد و موقعیت‌های زیادی داشتیم و چند تک‌به‌تک هم داشتیم؛ اما فوتبال است و گاهی روی دور بدشانسی، موقعیت‌ها گل نمی‌شود‌؛ ولی در مجموع خوب بازی ‌کردیم. این ذوب‌آهن بهتر خواهد شد و ان‌شاءالله بتوانیم مقابل ملوان، بازی خوبی ارائه کنیم و ببریم. البته این بازی هم مستحق برد بودیم.»

این بازیکن که در نیم‌فصل از نفت مسجدسلیمان جدا شد و به جمع شاگردان مهدی تارتار پیوست، در این باره گفت: «نیم‌فصل از تیم سابقم جدا شدم و برای تیم نفت مسجدسلیمان آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم آقای عنایتی بتوانند کار بزرگی انجام بدهند. من با بندی که داشتم آزاد شدم و چند پیشنهاد داشتم؛ اما با شناختی که از ذوب‌آهن و خود آقای تارتار داشتم، تصمیم گرفتم به این تیم بپیوندم. امیدوارم روزهای خوش بهتری را در بازی‌های آینده داشته باشیم.»

نریمان‌جهان درباره نتایج ضعیف ذوب‌آهن در هفته‌های اخیر عنوان کرد: «به نظرم این قضیه برای هر تیمی پیش‌ می‌آید. برای هر تیمی در سی مسابقه، ۵-۶ بار بدشانسی و داور و بی‌تمرکزی دست به دست هم می‌دهند و این اتفاقات رخ می‌دهد و مهم این است که بتوانی برگردی. این مساوی، خوب بود اما اگر می‌بردیم خیلی بهتر بود. حالا هم اگر بازی با ملوان را ببریم، به رتبه هشتم برمی‌گردیم و همه چیز از نو شروع می‌شود.»

او در پایان درباره شایعاتی که پیرامون برکناری سرمربی ذوب‌آهن وجود داشت، گفت: «من این مسائل را از شما می‌شنوم؛ ما نه چیزی حس کردیم و نه اتفاقی افتاده است. فکر نمی‌کنم این مسائل درست باشد و به نظرم تا آخر فصل هم با ما خواهند بود. البته من نباید در این باره صحبت کنم؛ اما من چیزی ندیدم و مطمئن باشید که با آقای تارتار، یکی از بهترین تیم‌های ایران خواهیم بود. ما امروز برابر مس که تیم شایسته‌ای است و خیلی خوب پاس می‌دهد، خیلی خوب بازی کردیم و موقعیت‌های خیلی خوبی داشتیم.»

دیدگاه‌ها