کد خبر : 1868262 | 13 بهمن 1401 ساعت 21:45 | 44.5K بازدید | 11 دیدگاه

حکم اخراج را تا بعد از نقل و انتقالات نگه داشتند

جزئیات جدید از برخورد عجیب چلسی با توماس توخل

یک گزارش جدید نشان می‌دهد چلسی دو بازی قبل از شکست مقابل دیناموزاگرب که در نهایت حکم اخراج توماس توخل را صادر کرد، تصمیم به اخراج این مربی آلمانی گرفته بود.

جزئیات جدید از برخورد عجیب چلسی با توماس توخل

به گزارش "ورزش سه"، از زمانی که توماس توخل به‌عنوان سرمربی چلسی اخراج شد و جایش را به گراهام پاتر داد، حدود پنج ماه می‌گذرد. از آن زمان باشگاه چلسی تغییرات گسترده‌ای را پشت‌سر گذاشته و تاد بولی، مالک آمریکایی باشگاه، با هزینه‌های نجومی در نقل و انتقالات زمستانی تلاش کرد مربی جدیدش را برای کسب نتایج بهتر کمک کند.

اما در زمانی که توخل روی نیمکت چلسی می‌نشست اوضاع در مسیری برعکس این روزها پیش می‌رفت و شرایط پرتنشی حاکم بود. روزنامه تایمز امروز در گزارشی اعلام کرد مدیران چلسی دست‌کم دو بازی قبل از شکست این تیم مقابل دیناموزاگرب در لیگ قهرمانانان، بازی‌ای که بعد از آن حکم اخراج توخل رسما اعلام شد، تصمیم به برکناری این مربی آلمانی گرفته بودند.

1797639

در این گزارش ادعا شده که مدیران چلسی خبر اخراج توخل را دیرتر به او اطلاع دادند چرا که منتظر بودند تا پنجره نقل و انتقالات تابستانی بسته شود و این اخراج روی موقعیت چلسی در خرید بازیکنان جدید تاثیر منفی نگذارد.

تایمز می‌گوید جرقه درگیری‌های توخل و مدیران چلسی از زمانی زده شد که این مربی آلمانی اصرار داشت تیمش در خط میانی نیازی به تقویت ندارد درحالی‌که تاد بولی معتقد بود چلسی باید هافبک خریداری کند. توخل به مدیران باشگاه می‌گفت بعد از جدایی آندریاس کریستنسن و آنتونیو رودیگر او نیازمند مدافعان جدید است. در نهایت تاد بولی و مدیریت چلسی برخلاف نظر توخل در آخرین روز نقل و انتقالات دنیس زکریای هافبک را به خدمت گرفتند تا مربی تیم‌شان را خشمگین کنند.

1797640

بر اساس این گزارش مدیران چلسی از بعد از شکست 2-1 مقابل ساوتهمپتون در روز 30 آگوست تصمیم گرفتند توخل را اخراج کنند. با این حال، آن‌ها این خبر را رسانه‌ای نکردند و توخل در پیروزی 2-1 مقابل وستهم و شکست مقابل دیناموزاگرب در چمپیونزلیگ هم روی نیمکت چلسی نشست تا بالاخره بعد از این بازی حکم اخراج به دست او داده شد.

دیدگاه‌ها