کد خبر : 1868269 | 13 بهمن 1401 ساعت 22:37 | 11.9K بازدید | 3 دیدگاه

پنجمین برد برای تک رقمی شدن؛

هوادار این رتبه را برای پایان فصل می‌خواهد

شاگردان ساکت الهامی با ارائه یک بازی خوب سه امتیاز ارزشمند را از آبادان به تهران آوردند.

هوادار این رتبه را برای پایان فصل می‌خواهد

به گزارش "ورزش سه"، هوادار تهران در هفته هجدهم لیگ برتر یک بازی خارج از خانه موفق را در آبادان پشت سر گذاشت و با یک پیروزی دلچسب به رتبه نهم صعود کرد.

پنجمین پیروزی فصل هواداری‌ها در یک بازی سخت و در حضور هواداران نفت آبادان رخ داد و همچنین این تیم از دقیقه ۶۹ پس از اخراج صائب محبی با یک یار کمتر به بازی ادامه داد‌.

1797667

هوادار، صنعت نفت آبادان را با تک گل عزت‌الله پورقاز شکست داد و با روحیه بالا باید خود را آماده بازی سخت هفته آینده با تراکتور تبریز کند.

هواداری‌ها فصل گذشته در اولین سال حضور در لیگ برتر در پی حفظ سهمیه لیگ برتری خود بودند و در نهایت با رتبه قابل قبول یازدهمی ‌کار را به پایان رساندند و حالا در پایان هفته هجدهم در رتبه نهم قرار دارند. حفظ این رتبه می‌تواند هدف بزرگی برای هوادار ساکت الهامی در انتهای فصل باشد.

1797666

هواداری‌ها هفته‌های بسیار سختی را پیش رویشان دارند و به ترتیب باید با تراکتور، پرسپولیس، مس رفسنجان و سپاهان دیدار کنند، اما با این شکل بازی، این تیم حریف ساده‌ای برای مدعیان نخواهد بود. هواداری‌ها در هفت هفته گذشته شکستی را تجربه نکرده‌اند و برای ادامه این روند تلاش می‌کنند.

دیدگاه‌ها