کد خبر : 1868283 | 14 بهمن 1401 ساعت 01:34 | 16.1K بازدید | 36 دیدگاه

رئال 2-0 والنسیا: خیال بارسا را راحت نمی‌گذارند

رئال مادرید در دیداری جذاب و پربرخورد موفق شد با نتیجه 2-0 والنسیا را شکست بدهد.

رئال 2-0 والنسیا: خیال بارسا را راحت نمی‌گذارند

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان کارلو آنچلوتی که نزدیک‌ترین تعقیب کننده بارسا در صدر جدول هستند، امشب موفق شدند با گل های مارکو آسنسیو و وینیسیوس جونیور، والنسیا را از پیش رو بردارند و فاصله در صدر جدول را به 5 امتیاز کاهش بدهند.

رئالی‌ها بازی را بهتر آغاز کردند و در دقایق ابتدایی توپ و میدان را در اختیار داشتند اما نتوانستند موقعیت خاصی روی دروازه حریف ایجاد کنند.
بازی با همین روند ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 19، روی پاس کریم بنزما، این مارکو آسنسیو بود که صاحب موقعیت شد اما تکل به موقع گابریل پائولیستا، دروازه والنسیا را بسته نگه داشت.
حملات رئال ادامه پیدا کرد و در دقیقه 23، چیزی نمانده بود که کریم بنزما گل اول بازی را به ثمر برساند اما ضربه او از کنار دروازه حریف به بیرون رفت.
برتری میزبان ادامه پیدا کرد اما دفاع فشرده بازیکنان والنسیا مانع از ایجاد موقعیت روی دروازه این تیم می شد. بازی به همین ترتیب ادامه داشت تا اینکه در دومین دقیقه از وقت های تلف شده نیمه اول، روی ضربه کرنر لوکا مودریچ، این آنتونی رودیگر بود که با ضربه سر دروازه والنسیا را باز کرد اما داور بعد از استفاده از VAR، این گل را به دلیل خطای کریم بنزما روی یونس موسی، مردود اعلام کرد و نیمه اول بدون گل به پایان رسید.

1797702

نیمه دوم را هم رئالی‌ها بهتر آغاز کردند و این بار خیلی زود به گل رسیدند. در دقیقه 52 روی یک حرکت از سمت راست بود که بنزما با یک پاس ساده توپ را پشت محوطه جریمه والنسیا به آسنسیو سپرد و او هم با یک شوت تماشایی، دروازه گئورگی مامارداشویلی را باز کرد.

1797703
والنسیا هنوز از شوک این گل خارج نشده بود که در دقیقه 54 گل دوم را دریافت کردند. این بار روی یک حرکت از سمت چپ بود که پاس کریم بنزما، وینیسیوس را راهی دروازه حریف کرد و او هم بعد از یک نفوذ عالی، با یک بغل پای مطمئن کار را تمام کرد.

1797704
بعد از این گل هم برتری رئال ادامه پیدا کرد و همچنان بازیکنان این تیم بودند که موقعیت های بهتری روی دروازه حریف ایجاد می کردند. البته در دقیقه 66، چیزی نمانده بود که آندره روی پاس موسی، یکی از گل های خورده والنسیا را جبران کند اما ضربه او به تیر دروازه رئال برخورد کرد.
در دقیقه 72 کار برای والنسیا سخت تر شد. روی یک فرار از وینیسیوس بود که گابریل پائولیستا تعمدا او را با خطای شدید متوقف کرد و داور هم بلافاصله او را با کارت قرمز مستقیم اخراج کرد.
دو دقیقه بعد فده والورده می‌توانست برتری رئال را به سه گل افزایش بدهد اما ضربه او را مامارداشویلی مهار کرد.
در دقایق پایانی بازی باز هم این رئالی ها بودند که به لطف یک بازیکن بیشتر، توپ و میدان را در اختیار داشتند اما در نهایت توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و بازی با همان دو گل به سود میزبان به پایان رسید. 
 

دیدگاه‌ها