کد خبر : 1868305 | 14 بهمن 1401 ساعت 12:05 | 28.3K بازدید | 25 دیدگاه

خمس، برنده جدال لالیگایی در تبریز (عکس)

مدافعان تیم خمس به خوبی توانستند ستاره لالیگایی فولاد را مهار کنند.

خمس، برنده جدال لالیگایی در تبریز (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، پیروزی مقابل فولاد، یکی از مهمترین بردهای تیم پاکو خمس در این فصل لیگ برتر ایران بود. آنها با این نتیجه به یک امتیازی گل‌گهر در رتبه چهارم جدول رسیدند و حالا فرصت این را خواهند داشت تا وارد کورس بالای جدول نیز بشوند.

نکته جالب در پیروزی اخیر شاگردان خمس، تقابل این سرمربی اسپانیایی با ستاره لالیگایی تیم فولاد بود. روبرتو تورس که سالها کاپیتان اوساسونا بود و در مقابل تیم خمس نیز بازوبند کاپیتانی را بر بازو بسته بود، در این بازی انگیزه زیادی داشت تا بعد از درخشش مقابل پرسپولیس، این بار برابر یک چهره آشنا بدرخشد.

1797731

اما مدافعان تیم خمس در این دیدار عملکرد درخشانی را از خود نشان دادند و توانستند تورس را به همراه دیگر عناصر هجومی فولاد مهار کنند و با کلین شیت از زمین بیرون بروند.

نکته دیگر اینکه شاید بسیاری انتظار داشتند خمس و تورس در این بازی با یکدیگر دیدار کنند و به سمت هم بروند اما این اتفاق رخ نداد و تا پایان بازی نیز آنها برخوردی با یکدیگر نداشتند.

با این حال اما خمس توانست جدال دو اسپانیایی لیگ برتر را به سود خود خاتمه دهد؛ حالا تقابل بعدی برابر مربی بدنساز اسپانیایی پرسپولیس خواهد بود که یک جدال حساس دیگر خواهد بود.

1797732

دیدگاه‌ها