کد خبر : 1868318 | 14 بهمن 1401 ساعت 13:22 | 74.6K بازدید | 24 دیدگاه

داغ‌ترین لیگ برتر ایران با صحنه‌های جنجالی

یحیی و حرکت زیگزاگی تا یقه منصوریان! (عکس)

یحیی گل‌محمدی بین دو نیمه بازی با آلومینیوم با عصبانیت شدیدی به سمت داور رفت.

یحیی و حرکت زیگزاگی تا یقه منصوریان! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بازی با آلومینیوم حواشی متعدد و صحنه‌های بحث برانگیز زیادی داشت و در روزی که خداداد افشاریان هم به گرفته نشدن یک پنالتی به سود پرسپولیس اعتراف کرد، بازی سرخ‌ها با حریف اراکی بدون گل مساوی تمام شد تا شاگردان یحیی پس از چند هفته صدر جدول را از دست بدهند. در نیمه اول همچنین یک صحنه مشکوک روی دیاباته در محوطه جریمه آلومینیوم رخ داد که به عقیده برخی کارشناسان پنالتی بوده است.

اما صحنه‌ای که نقطه عطف بازی بود و سبب تغییر برنامه‌های پرسپولیس شد، اخراج علیرضا بیرانوند بود. در شرایطی که قرمزها برای رسیدن به گل حمله می‌کردند، یک ضدحمله و پاس بلند برای میلاد فخرالدینی با خروج بیرانوند همراه شد و گلر ملی‌پوش پرسپولیس با خطایی که انجام داد از زمین اخراج شد.

این تشخیص کمک داور و در نهایت تصمیم مرتضی منصوریان سبب عصبانیت شدید یحیی گل‌محمدی شد‌. پرسپولیسی‌ها اعتقاد داشتند فخرالدینی در آفساید به توپ رسیده و همچنین خطای بیرانوند با توجه به حضور مدافعان این تیم اخراج نداشته است.

یحیی پس از سوت پایان نیمه اول با حالتی عصبانی به سمت فرهاد مروجی، کمک داور اول و مرتضی منصوریان، داور وسط بازی رفت. همراهان گل‌محمدی سعی داشتند او را آرام کنند اما یحیی در طول مسیر مدام با کمک داور حرف می‌زد و از آنها توضیح می‌خواست.

عصبانیت و ناراحتی یحیی به همین‌جا ختم نشد و صحنه مشکوک روی ترابی در نیمه دوم و در نهایت تساوی بدون گل بازی باعث شد یحیی از تصمیمش برای بازی دادن امیدها به جای تیم اصلی بگوید. باید دید در نهایت طی روزهای آینده سرمربی پرسپولیس چه تصمیمی خواهد گرفت و آیا تیم اصلی را در هفته نوزدهم هدایت می‌کند یا خیر.

1797755
1797756
1797757
1797758
1797759
1797760
1797761


عکس‌ها: مهدی افشاری

دیدگاه‌ها