کد خبر : 1868322 | 14 بهمن 1401 ساعت 15:02 | 24.8K بازدید | 17 دیدگاه

هیچ مدافعی از وینی خوشش نمی‌آید

چه عجب یکی به‌خاطر خطا روی وینیسیوس اخراج شد!

تیبو کورتوا از اینکه یک داور بازیکنی را به خاطر خطای شدید روی وینیسیوس اخراج کرده، متعجب است.

چه عجب یکی به‌خاطر خطا روی وینیسیوس اخراج شد!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته توانست والنسیا را با دو گل در برنابئو شکست دهد و فاصله با بارسا را دوباره به پنج امتیاز کاهش دهد. گل های رئال را مارکو آسنسیو و وینیسیوس در نیمه دوم به ثمر رساندند و والنسیا در نهایت بازی را 10 نفره به اتمام رساند. گابریل پائولیستا، مدافع برزیلی والنسیا، در یک صحنه عصبی شد و پس از دریبل خوردن از وینیسیوس عامدانه پای او را لگد زد. بازی برای دقایقی پرتنش شد و پائولیستا نیز با کارت قرمز مستقیم داور از زمین اخراج شد.

1797705

تیبو کورتوا در مورد صحنه خطای شدید پائولیستا روی وینیسیوس گفت:«باید از وینی بیشتر محافظت شود. او بازیکنی انفجاری است و در طول بازی بارها دریبل می زند. واضح است که هیچ مدافعی از وینی خوشش نمی آید ولی این سبک بازی او است. خوشحالم که داور شهامت این را داشت تا پائولیستا را اخراج کند. واقعا چه عجیب که بالاخره یک بازیکن به خاطر خطا روی وینیسیوس اخراج شد. خطای پائولیستا بدون توپ و عامدانه بود و او باید اخراج می شد.»

1797708

کورتوا در مورد بازی گفت:«خوشحالم که برای سومین بازی متوالی دروازه را بسته نگه داشتم و مهمتر از هر چیزی البته کسب سه امتیاز بود. باید این بازی را می بردیم تا فاصله با بارسا بیشتر نشود. پس از بازی با بیلبائو از لحاظ دفاعی بسیار بهتر شده ایم و والنسیا هم شانس گلزنی خاصی نداشت. در نیمه دوم دو گل زدیم و کار را تمام کردیم. فکر می کنم حق ما برتری با گل های بیشتر نیز بود.»

گل مردود رودیگر:«در درون محوطه جریمه همیشه درگیری وجود دارد و این کاملا عادی است. داور حتی صحنه برخورد کریم با بازیکن والنسیا را ندید و عجیب بود که گل رودیگر مردود اعلام شد. واضح است که برخوردها در صحنه آهسته به نظر شدیدتر می آیند ولی برخورد کریم و مدافع والنسیا عادی بود.»

دیدگاه‌ها