کد خبر : 1868325 | 14 بهمن 1401 ساعت 14:10 | 25.4K بازدید | 16 دیدگاه

پیغام مستقیم برای مدیران رئال

فریادهای ممتد سبایوس بمان در سانتیاگو برنابئو

هواداران رئال شب گذشته یکصدا خواهان تمدید قرارداد و ماندنی شدن دنی سبایوس شدند.

فریادهای ممتد سبایوس بمان در سانتیاگو برنابئو

به گزارش "ورزش سه"، بازی رئال مادرید و والنسیا به دقیقه 85 رسیده بود که هواداران رئال یکصدا نام سبایوس را صدا زدند و خواهان تمدید قرارداد و ماندنی شدن او شدند. سبایوس بار دیگر در ترکیب ثابت رئال قرار داشت و یکی از بهترین های میدان بود. سابقه نداشت که سبایوس در برنابئو تشویق شود ولی او به قدری در هفته های اخیر خوب کار کرده که حالا رئالی ها همگی خواهان تمدید قرارداد او هستند.

1797773

 سبایوس در سال 2017 از بتیس به رئال پیوست ولی نتوانست زیر نظر زیدان ارزش هایش را اثبات کند. او پس از مقطعی حضور قرضی در آرسنال، از فصل گذشته به رئال برگشت و یک دوره مصدومیتی طولانی را نیز پشت سر گذاشت. سبایوس در فینال لیگ قهرمانان و در اواخر بازی وارد زمین شد و عالی کار کرد تا کارلو آنچلوتی خواهان ماندنی شدن او شود.

سبایوس در فصل جاری متحول شده و بیشتر از همیشه در ترکیب رئال قرار می گیرد. او البته حالا جای خود در ترکیب ثابت رئال را نیز پیدا کرده است و گفته می شود باشگاه متقاعد شده به او پیشنهاد تمدید بدهد.

1797772

سبایوس در پایان بازی و در مورد تشویق شدنش در برنابئو گفت:«لحظه ای هیجان انگیز بود و احساس غرور می کنم که در بهترین ورزشگاه دنیا نام من را صدا زدند. درگیر بازی بودم ولی وقتی صدای هواداران را شنیدم، مو به تنم سیخ شد. برای رسیدن به چنین لحظه ای سال ها تلاش کرده ام. از انگلیس به رئال برگشتم و به دلیل مصدومیت ماه ها دور از میادین بودم ولی حالا بیش از همیشه از فوتبالم لذت می برم. بدون این هواداران پیروزی برابر والنسیا ممکن نبود.»

دیدگاه‌ها