کد خبر : 1868333 | 14 بهمن 1401 ساعت 14:50 | 21.1K بازدید | 11 دیدگاه

بی‌تاب اولین بازی برای چلسی هستم

انزو: حالا در بهترین لیگ فوتبال دنیا بازی می‌کنم

انزو فرناندز، ستاره 22 ساله آرژانتینی، از انتقال به چلسی و بازی در لیگ برتر انگلیس بسیار خوشحال است.

انزو: حالا در بهترین لیگ فوتبال دنیا بازی می‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، چلسی در آخرین دقایق پنجره نقل و انتقالات زمستانی اعلام کرد انزو فرناندز را با قراردادی 121میلیون یورویی از بنفیکا به خدمت گرفته  است. او در تابستان با قراردادی به ارزش تنها 10 میلیون یورو از ریورپلاته به بنفیکا پیوست. اما باشگاه آرژانتینی با تصمیمی هوشمندانه در قرارداد او بندی گنجاند که از انتقال بعدی انزو 25درصد مبلغ قرارداد به ریور تعلق بگیرد. به همین دلیل است که ریورپلاته بعد از انتقال این جوان آرژانتینی به چلسی مبلغ 35میلیون یورو به دست خواهد آورد.

1797378

فرناندز به این ترتیب رکورد تاریخ نقل و انتقالات انگلیس را شکست و به گران‌قیمت‌ترین بازیکن لیگ برتر تبدیل شد. هافبک آرژانتینی تا سال 2031 بازیکن چلسی خواهد بود.

1797377

انزو در اولین مصاحبه خود به عنوان بازیکن جدید چلسی گفت:«از باشگاه چلسی متشکرم که بی نهایت تلاش کرد من را به خدمت بگیرد. مالک باشگاه(تاد بولی) هر کاری که در توانش بود انجام داد تا من اینجا باشم. حالا قرار است در بهترین لیگ دنیا و برای کسب بزرگترین افتخارات ممکن بازی کنم.»

انزو ادامه داد:«بی‌تاب اولین بازی با پیراهن چلسی و مقابل هواداران‌مان هستم. می خواهم به هم تیمی هایم در درون و بیرون زمین کمک کنم و مهره ای ارزشمند برای چلسی باشم. هنوز هفته های زیادی تا پایان فصل باقیمانده و باید تلاش کنیم به اهدافی که در نظر داریم برسیم.»

اولین بازی انزو برای چلسی می تواند امشب و برابر فولام در استمفوردبریج باشد.

دیدگاه‌ها