کد خبر : 1868334 | 14 بهمن 1401 ساعت 14:58 | 28K بازدید | 67 دیدگاه

ساپینتو برای مربی بدنساز ما پا انداخت

روایت مربی گلرهای مس: پرتغالی فحش می‌داد!

مربی گلرهای مس کرمان می‌گوید لزومی نداشت که ساپینتو وقتی تیم‌شان سه بر یک جلو است، فحش بدهد و مسی‌ها را تحریک کند؛ پاکزاد می‌گوید روزبه چشمی هم پس از بازی از این موضوع ناراحت بوده است.

روایت مربی گلرهای مس: پرتغالی فحش می‌داد!

به گزارش "ورزش سه"، عمار پاکزاد، مربی گلرهای مس کرمان که شب گذشته درگیری‌هایی با ریکاردو ساپینتو داشت در خصوص اتفاقات بازی به خبرنگار ما گفت: این ششمین بازی بود که این کارها را کرد. ما گل اول را زدیم و مربی بدنساز ما رفت که خوشحالی کند و او پا انداخته و مربی ما با سر زمین خورد! فوتبال ارزش این را ندارد، اگر اتفاق بدتری می‌افتاد چه؟ یک مربی‌ای که ما از خارج آوردیم که الگوی ما باشد برای منی که جوان‌ترین مربی گلرها هستم، این کارها را می‌کند.

او ادامه داد: روزبه چشمی بعد از بازی با کادرشان دعوایش شد که ساپینتو چرا وقتی ما سه بر یک جلو هستیم این کارها را می‌کند. او به ما بی ادبی کرد و وقتی سمتش رفتم و گفتم چرا فحش می‌دهی دوباره به زبان پرتغالی فحش داد. من کارت زرد گرفتم و او دستش را در جیبش کرده، می‌خندید و فحش می‌داد و داور کارت قرمز به او داد. قبل از اینکه با داور صحبت کند سمت نیمکت ما آمد و به پرتغالی فحش داد، کمک ما اسپانیایی است و متوجه شد.

1797816

پاکزاد در مورد ادامه ماجرا افزود: این‌ها تمام شد و او دوباره سمت تماشاگران ما فحش داد و مسئول هیئت فوتبال را زد و روی زمین انداخت. مامور او را نزد. ساپینتو سمت تماشاچی‌های ما دستش را گره کرده بود و فحش می‌داد و تحریک‌شان می‌کرد. پر انرژی هستی، برای تیم خودت باش نه برای تیمی که سه بر یک عقب است. مامورها او را هل دادند که به رختکن برود و او مامور را زد. من تا وقتی به کسی کاری نداشته باشم چه لزومی دارد به من بی احترامی شود‌، لابد یک اتفاقی افتاده است که با او درگیر شده‌اند. من نمی‌دانم چرا نه جریمه می‌شود و نه محروم. هرکس دیگری باشد پنج جلسه محروم می‌شود‌. سهیل مهدی هم اینجا بود و اگر وجدان داشته باشد خودش فهمیده که آنها چه کار کرده‌اند. ضمن اینکه اصلا لزومی نداشت در نتیجه سه یک این حرکات را بکنند.

دیدگاه‌ها