کد خبر : 1868355 | 14 بهمن 1401 ساعت 16:22 | 12K بازدید | 7 دیدگاه

مصدومیت آنها شدید نیست

میلیتائو و بنزما در انتظار نظر نهایی پزشکان رئال

مصدومیت ادر میلیتائو و کریم بنزما شدید نیست و احتمالا به جام باشگاه های جهان خواهند رسید ولی نظر نهایی پزشکان فردا اعلام می شود.

میلیتائو و بنزما در انتظار نظر نهایی پزشکان رئال

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته رئال مادرید در برنابئو موفق به شکست والنسیا با نتیجه 2-0 شد ولی در جریان این بازی دو بازیکن تاثیرگذار خود را به دلیل مصدومیت از دست داد. ابتدا ادر میلیتائو بود که به دلیل مشکل همسترینگ تعویض شد و جای خود را به دنی کارواخال داد و در ادامه کریم بنزما هم به دلیل مصدومیت عضلانی از ناحیه ران تعویض شد. رئال یکشنبه در زمین مایورکا به میدان خواهد رفت و میلیتائو و بنزما قطعا این بازی را از دست خواهند داد. 

1797924

طبق اعلام مارکا، قرار است فردا پزشکان رئال نظر نهایی و دقیق خود در مورد وضعیت مصدومیت این دو بازیکن را بدهند ولی نتایج اولیه نشان می دهد هر دو به جام باشگاه های جهان خواهند رسید. مارکا نوشته است که وضعیت کریم بهتر از میلیتائو است و به خاطر احتیاط و ریسک از دست دادن نیمه نهایی جام باشگاه های جهان، برابر مایورکا استراحت خواهد کرد.

1797925

رئال هفته های بسیار حساسی را پیش رو دارد. پس از بازی با مایورکا و شرکت در جام باشگاه های جهان، رئال علاوه بر لالیگا، باید خود را مهیای بازی رفت با لیورپول در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان کند و نیز بازی رفت برابر بارسا در نیمه نهایی کوپا دل ری را نیز پیش رو خواهد داشت.

دیدگاه‌ها