کد خبر : 1868405 | 14 بهمن 1401 ساعت 20:45 | 37.1K بازدید | 16 دیدگاه

خط و نشان بازیکن آرژانتینی برای فولاد(عکس)

خرید جدید الفیصلی عربستان با زدن دو گل مقابل الجبلین تیمش را به سه امتیاز رساند.

خط و نشان بازیکن آرژانتینی برای فولاد(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال الفیصلی عربستان که حریف آسیایی فولاد ایران است و باید دو هفته دیگر به مصاف شاگردان جواد نکونام برود، پس از دو هفته ناکامی در کسب پیروزی که یک تساوی و یک شکست مقابل الریاض داشت، توانست با درخشش مهاجم آرژانتینی جدید خود به برتری برسد.

ماریانو واسکز که به تازگی با الفیصلی عربستان قرارداد امضا کرده، در نخستین تجربه‌اش مقابل الجبلین توانست درخشان ظاهر شود و روند ناکامی‌های تیمش را با زدن دو گل در این دیدار به اتمام برساند تا سه امتیاز را کسب کنند و همچنان امیدوار به قهرمانی و صعود به لیگ حرفه‌ای بمانند.

تیم فوتبال الفیصلی روز گذشته در چارچوب دیدارهای هفته نوزدهم لیگ یک عربستان به مصاف تیم رده‌دوازدهمی الجبلین رفت که با دو گل ماریانو واسکز موفق شد به پیروزی دو بر یک دست پیدا کند.

الفیصلی عربستان که باید روز یکم اسفندماه در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف فولاد ایران برود، با کسب پیروزی دو بر یک مقابل الجبلین ۳۷امتیازی شد و به‌خاطر تفاضل گل کمتر نسبت به الاخدود، الحازم و الاهلی، در جایگاه چهارم جدول لیگ یک عربستان ایستاد و دوباره شانس صعود و قهرمانی پیدا کرد.

1798022

دیدگاه‌ها