کد خبر : 1868409 | 14 بهمن 1401 ساعت 21:02 | 27.6K بازدید | 52 دیدگاه

تساوی بدموقع النصر به‌سود رقبا

تیرک و کمک‌داور علیه درخشش رونالدو

رونالدو موفق شد اولین گل خود را برای النصر، از روی نقطه پنالتی به ثمر برساند.

تیرک و کمک‌داور علیه درخشش رونالدو

به گزارش "ورزش سه"، بالاخره اولین گل رونالدو در فوتبال عربستان و با لباس النصر به ثمر رسید. در سومین دیداری که فوق‌ستاره پرتغالی برای تیم جدیدش به میدان رفت، توانست در وقت‌های تلف‌شده نیمه دوم و از روی نقطه پنالتی، گل تساوی را وارد دروازه الفتح کند تا زردپوشان شهر ریاض به لطف تفاضل گل، صدر جدول را از الشباب پس بگیرند.

1798032
1798030
1798037
1798033

در دیداری از هفته پانزدهم لیگ حرفه‌ای عربستان، النصر در استادیوم الامیر عبدالله‌بن جلوی میهمان الفتح بود. این دیدار به کام یاران رونالدو آغاز نشد و کریستین تیو با یک شوت دیدنی از پشت محوطه جریمه، گل نخست را به‌ثمر رساند.

1798035
1798036
1798031

رونالدو در دقیقه 24 توانست گل تساوی را به ثمر برساند اما آفساید اعلام شد. روی پاس دیدنی تالیسکا، رونالدو از پشت مدافعین میزبان صاحب توپ شد و ضربه‌اش را با پای چپ به تور دروازه چسباند که مشخص شد او در لحظه دریافت توپ، در موقعیت آفساید قرار داشته است.

فوق‌ستاره پرتغالی در دقیقه 35 یک موقعیت بسیار خوب را از دست داد. پس از اینکه ضربه تالیسکا به تیرک دروازه برخورد کرد و مقابل رونالدو قرار گرفت، این بازیکن با یک شوت محکم دروازه حریف را تهدید کرد، اما ضربه رونالدو با اختلاف از بالای دروازه به بیرون رفت تا این فرصت بسیار خوب از دست برود.

سرانجام تالیسکا در دقیقه 42 گل تساوی را برای النصر وارد دروازه حریف کرد. دقایقی بعد، ستاره پرتغالی می‌توانست حساب کار را دو بر یک کند. پاس عبدالرحمن غریب به رونالدو رسید و شوت تک‌ضربه این بازیکن با پای چپ به تیرک افقی دروازه برخورد کرد تا نیمه نخست با نتیجه یک – یک به پایان برسد.

1798034
1798038

در نیمه دوم، الفتح باز هم حریف خود را غافلگیر کرد. سفیان بن دبکه با شوت روی پای دیدنی، دوباره میزبان را پیش انداخت. این برتری تا دقایق پایانی بازی ادامه داشت تا اینکه مدافع میزبان به روی جلال‌الدین ماشاریپوف مرتکب خطای پنالتی شد.

کریستیانو رونالدو پشت این توپ ایستاد و ضربه‌اش را به مرکز دروازه زد تا کار را به تساوی بکشاند. در شرایطی که النصر تلاش می‌کرد به گل برتری دست یابد، اخراج تالیسکا کار را برای آنها دشوار کرد و درنهایت بازی با نتیجه مساوی 2 – 2 به پایان رسید.

فوق‌ستاره پرتغالی که بازوبند کاپیتانی النصر را نیز بر بازو می‌بندد، بالاخره موفق شد نخستین گل خود با لباس النصر را از روی نقطه پنالتی به ثمر برساند. در روزی که رونالدو به تیر زد، گل آفساید به ثمر رساند، کارت زرد گرفت و یک پنالتی را وارد دروازه حریف کرد، النصر با این تساوی و به دلیل تفاضل گل بهتر صدر جدول را از الشباب پس گرفت.

دیدگاه‌ها