کد خبر : 1868412 | 14 بهمن 1401 ساعت 21:11 | 33.2K بازدید | 13 دیدگاه

او جایی در لیست مرحله حذفی چلسی ندارد

اوبامیانگ تقابل تاریخی را از دست داد

مهاجم گابنی چلسی از لیست این تیم برای مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا کنار گذاشته شد.

اوبامیانگ تقابل تاریخی را از دست داد

به گزارش "ورزش سه"، نام پی‌یر امریك اوبامیانگ به شکل غیرمنتظره‌ای از لیست بازیکنان چلسی برای مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا حذف شد تا جا برای انزو فرناندز 107میلیون پوندی باز شود.

چلسی همچنین مجبور به حذف نام بنو بادیاشیل از لیست اروپایی خود شد تا نام حکیم زیاش را به آن اضافه کند. میخائیلو مودریک و ژوائو فلیکس دیگر ستاره‌های تازه‌واردی هستند که نامشان در لیست آبی‌ها دیده می‌شود.

اوبامیانگ از اواسط پاییز تا به امروز حتی در یک بازی نیز در ترکیب اصلی چلسی حضور نداشته است. او حالا با انبوه خریدهای زمستانی چلسی، کار به مراتب سخت‌تری برای حضور در ترکیب خواهد داشت.

1798040



گزارش‌هایی اخیراً منتشر شد که تایید می‌کرد، این مهاجم 33ساله از شرایط خود در استمفوردبریج ناراضی و خواهان ترک چلسی است. از بارسلونا به‌عنوان مقصد بعدی او یاد می‌شد اما این اتفاق در ژانویه‌ای که پشت سر گذاشتیم، رخ نداد.

اوبامیانگ تابستان راهی چلسی شد، اما نتوانست در این تیم به جایگاه ثابتی دست پیدا کند و اغلب کای هاوترز به او ترجیح داده شد. با این حال او در هر شش بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در ترکیب اصلی چلسی حضور داشت. او مقابل میلان هم در سن سیرو و هم در استمفوردبریج گلزنی کرد.

با این حال او اینک جایی در لیست آبی‌ها برای بازی‌های مرحله حذفی ندارد. به‌این‌ترتیب مهاجم گابنی شانس رویارویی با تیم سابقش دورتموند در مرحله یک‌هشتم نهایی چمپیونزلیگ را از دست داد.

دیدگاه‌ها