کد خبر : 1868452 | 15 بهمن 1401 ساعت 10:58 | 44.6K بازدید | 30 دیدگاه

رد پیشنهاد ستاره پرتغالی: رئال، کانسلو را نخواست!

ژوائو کانسلو، ستاره بایرن مونیخ، مشتاق بود پس از جدایی از منچسترسیتی پیراهن رئال مادرید را به تن کند اما این باشگاه تمایلی به جذب او نداشت.

رد پیشنهاد ستاره پرتغالی: رئال، کانسلو را نخواست!

به گزارش "ورزش سه"، درگیری کانسلو و پپ گواردیولا در نهایت باعث شد که او در پنجره نقل و انتقالات زمستانی از این باشگاه جدا و راهی بایرن مونیخ شود. 
در حالی که کمتر کسی انتظار چنین اتفاقی را داشت اما این بازیکن از مدیر برنامه‌اش خواست تا هرچه زودتر او را از سیتی به باشگاه دیگری منتقل کند و حالا مشخص شده که پیش از توافق با بایرن، او به چند باشگاه دیگر نیز پیشنهاد شده بود. 
ای بی سی اسپانیا خبر داده که این ستاره پرتغالی علاقه زیادی به حضور در رئال مادرید داشت و مدیر برنامه او هم سعی کرد که مذاکراتی را با این باشگاه داشته باشد اما در نهایت مدیران رئال به او اعلام کردند که تصمیمی برای جذب بازیکن در ماه ژانویه 2023 ندارند و کانسلو هم در نهایت با قرارداد قرضی و با بند خرید در پایان فصل راهی بایرن شد. 

1798115

این تصمیم مدیران رئال در حالی گرفته شد که بسیاری از رسانه‌های اسپانیایی در چند هفته اخیر از اصرار کارلو آنچلوتی برای جذب بازیکنان و تقویت این تیم خصوصا در خط دفاعی و خط حمله خبر داده بودند اما مدیران باشگاه همچنان بر سر موضع‌شان برای عدم جذب بازیکن جدید در پنجره زمستانی ایستادند و حتی فرصت جذب کانسلو را نیز رد کردند. 

دیدگاه‌ها