کد خبر : 1872632 | 07 اسفند 1401 ساعت 17:59 | 20.1K بازدید | 14 دیدگاه

پیام کانسلو به سیتی: شاید آخر فصل برگردم

ژوائو کانسلو که امسال زمستان به صورت قرضی از منچسترسیتی به بایرن مونیخ پیوست احتمال بازگشتش به سیتی را رد نکرد تا نشان دهد هنوز از بازی کردن دوباره در اتحاد قطع امید نکرده است.

پیام کانسلو به سیتی: شاید آخر فصل برگردم

به گزارش "ورزش سه"، ژائو کانسلو به دلیل اینکه نیمه اول فصل جاری را با پیراهن منچسترسیتی بازی کرده در صورت قهرمانی شاگردان گواردیولا در لیگ برتر به مدال طلای این لیگ خواهد رسید. او در عین حال امیدوار است با پیراهن تیم جدیدش، بایرن مونیخ، هم فاتح بوندس‌لیگا شود تا در پایان فصل دو مدال طلا به گردن بیاویزد.

این مدافع پرتغالی ماه ژانویه به دلیل تنش‌هایی که در رابطه‌اش با پپ گواردیولا ایجاد شده بود، سیتی را ترک کرد و به صورت قرضی به بایرن مونیخ پیوست. کانسلو امروز در یک مصاحبه ضمن ابراز امیدواری به کسب دو مدال طلا در پایان فصل، احتمال بازگشتش به اتحاد را رد نکرد تا نشان دهد همچنان به بازی با پیراهن آبی منچسترسیتی علاقه دارد.

1806068

کانسلو در مصاحبه با روزنامه پرتغالی اوجوگو گفت: "مدال طلای قهرمانی منچسترسیتی؟ امیدوارم. من آنجا یک خانواده دیگر دارم. برناردو یکی از صمیمی‌ترین دوست‌های من است و بیشتر از هر کس دیگری دلم برای او تنگ شده. برناردو در سیتی نقش روانشناس من را بازی می‌کرد. وقتی حالم خوب نبود، کافی بود با او حرف بزنم تا سرحال بشوم. روبن دیاز هم همین‌طور.

در اینکه در انگلیس من هوادار سیتی هستم و امیدوارم در پایان فصل قهرمان لیگ برتر بشوند هیچ شکی نیست. امسال می‌توانم یک قهرمانی را در انگلیس جشن بگیرم و یک قهرمانی را در آلمان. بازیکنان سیتی و همه کسانی که آنجا کار می‌کنند گروه بی‌نظیری هستند. من به خاطر آنها بود که هر دفعه با شور و شوق زیاد به تمرین‌ها می‌رفتم. ولی هر چیزی در این زندگی پایانی دارد. اما هیچ معلوم نیست، شاید آخر فصل برگردم. کسی چه می‌داند".

1806069

دیدگاه‌ها