کد خبر : 1868461 | 15 بهمن 1401 ساعت 11:45 | 59.9K بازدید | 30 دیدگاه

توافق منچستریونایتد با پدیده آرژانتینی تا 2028

باشگاه منچستریونایتد برای امضای قرارداد جدید تا سال 2028 با الخاندرو گارناچو، پدیده آرژانتینی، به توافق رسید.

توافق منچستریونایتد با پدیده آرژانتینی تا 2028

به گزارش "ورزش سه"، درخشش گارناچو در ترکیب یونایتد باعث شد که مدیران این باشگاه به دنبال امضای قرارداد جدیدی با او باشند. 
پیش از این رسانه‌های انگلیسی خبر داده بودند که مدیران این باشگاه مذاکراتی را برای امضای قرارداد جدید با این پدیده 18 ساله آغاز کرده‌اند و حالا آ.اس خبر داده که دو طرف برای تمدید قرارداد فعلی او به توافق رسیده‌اند. 
گفته می‌شود هر دو طرف بر سر مسائل مالی توافق دارند و انتظار می‌رود که این بازیکن به زودی قراردادش با یونایتد را تا سال 2028 تمدید کند، در واقع اگر این اتفاق رخ دهد او طولانی‌ترین قرارداد تاریخ این باشگاه را به امضا رسانده است. 

1762853

گارناچو امیدوار است که این باشگاه را راضی کند تا مدت زمان قراردادش را کاهش دهد، اما یونایتد قصد ندارد این بازیکن را به راحتی از دست بدهد و به همین دلیل مدت زمانی طولانی برای قرارداد او در نظر گرفته است. گفته می‌شود که بند فسخی هم در قرارداد این ستاره آرژانتینی وجود نخواهد داشت. 
او در سال 2020 از آکادمی اتلتیکو مادرید راهی یونایتد شد و این فصل 20 بار در ترکیب تیم اریک تن‌هاخ به میدان رفته است. او در بازی برابر فولام در لیگ برتر و همچنین در بازی برابر رئال سوسیداد در لیگ اروپا برای شیاطین سرخ گلزنی کرده است. 

دیدگاه‌ها