کد خبر : 1868462 | 15 بهمن 1401 ساعت 11:57 | 8.1K بازدید | 3 دیدگاه

دایش: روزهای هیجان‌انگیزی با اورتون در پیش است

شان دایش، سرمربی جدید اورتون، می‌گوید از این که بار دیگر به دنیای فوتبال برگشته خوشحال است و روزهای هیجان‌انگیزی با این تیم در پیش دارد.

 دایش: روزهای هیجان‌انگیزی با اورتون در پیش است

به گزارش "ورزش سه"، اورتون امروز در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و دوم لیگ برتر انگلیس باید به مصاف آرسنال برود.
این شاید آغاز سختی برای دایش باشد که در اولین حضورش روی نیمکت اورتون باید به مصاف صدرنشین لیگ برتر برود، اما به نظر نمی‌‎رسد که او از این بابت نگرانی‌ای داشته باشد. 
دایش در این باره به خبرنگاران گفت: «من همچنان همان اضطراب روز بازی را خواهم داشت و نگران این خواهم بود که آیا بازیکنان می‌توانند کارهایی که تمرین کردیم را پیاده کنند یا خیر، اما مطمئنم که با وجود همه این نگرانی‌ها روزهای هیجان‌انگیزی در پیش است.»

1798139

سرمربی جدید این تیم با ابراز خوشحالی از حضورش در این تیم اظهار داشت: «اینجا اورتون است و من به خوبی با تاریخ این باشگاه آشنا هستم. از این که اینجا هستم بسیار خوشحال و مفتخرم. شرایط بسیار سخت است، اما من مطمئنم که اتفاقات هیجان‌انگیزی را در پیش خواهیم داشت. تصور کنید که من بتوانم نقش خودم را در این تیم بازی کنم.»
دایش پس از برکناری فرانک لمپارد از هدایت این تیم، از سوی مدیران این باشگاه به عنوان جانشین این مربی جوان انگلیسی انتخاب شد و آن‌ها امیدوار هستند که بتوانند نتایج ضعیفی که این تیم تا به اینجا گرفته را با او جبران کنند. 

دیدگاه‌ها