کد خبر : 1868545 | 15 بهمن 1401 ساعت 20:26 | 12.5K بازدید | 46 دیدگاه

وولوز 3-0 لیورپول: انتقام بزرگ گرگ‌ها از تیم کلوپ

لیورپول در هفته بیست و دوم لیگ برتر در یک بازی خارج از خانه به مصاف ولورهمپتون رفت و با نتیجه 3-0 شکست خورد.

وولوز 3-0 لیورپول: انتقام بزرگ گرگ‌ها از تیم کلوپ

به گزارش "ورزش سه"، وولوز امشب قصد داشت انتقام حذف شدن از مرحله سوم جام حذفی انگلیس را از یورگن کلوپ و تیمش بگیرد. در دیدار تکراری دو تیم که در خانه ولورهمپتون برگزار شد لیورپولی‌ها با گل هاروی اولیوت به پیروزی رسیدند و گرگها را از جام حذفی بیرون کردند.

تنها 5 دقیقه از شروع بازی در مولینکس گذشته بود که وولوز موفق شد شاگردان کلوپ را شوکه کند. تیم میزبان که بازی را با حملات گزنده آغاز کرده بود با فرار هی‌ چان هوانگ، هافبک کره‌ایش، که زودتر از ماتیپ به توپ رسید صاحب موقعیت شد. او سعی کرد توپ را ارسال کند اما سانتر او با برخورد به پای جوئل ماتیپ تغییر مسیر داد و بعد از برخورد به تیر دروازه وارد گل شد تا اولین گل بازی به سود ولورهمپتون به عنوان گل به خودی به نام ماتیپ ثبت شود.

1798298
1798299

وولوز در دومین موقعیت خطرناک خود در این مسابقه هم به گل رسیدند. در دقیقه 10 این تیم در سمت راست محوطه جریمه لیورپول صاحب یک ضربه ایستگاهی شد. کونیا توپ را به کیلمن رساند تا او به سمت دروازه لیورپول شلیک کند. ضربه او بلوکه شد اما توپ برگشتی را داوسون به تور لیورپول چسباند تا اختلاف به دو گل افزایش یابد.

1798300
1798301

چهار دقیقه بعد سا، گلر ولورهمپتون، با یک واکنش درخشان دروازه تیمش را نجات داد. تیاگو در سمت چپ پاس خوبی برای نونیز به درون محوطه جریمه ارسال کرد. نونیز توپ را مقابل پای راست خود آورد و شوت کات‌دار او را سا با کف دستهایش دفع کرد.

اما در دقیقه 27 وولوز می‌توانست گل سوم خود را به ثمر برساند. بار دیگر اشتباه ماتیپ می‌توانست کار دست لیورپول بدهد. او بیرون از محوطه جریمه تیمش متوجه نشد که ماتئوس نونس از پشت سرش فرار کرده است. اما شوت این بازیکن پرتغالی دقیقا به جایی رفت که آلیسون انتظارش را می‌کشید.

در اواخر نیمه اول نوس و لامینا از ولورهمپتون در دو برخورد جداگانه با تیاگو از لیورپول روی زمین افتاده و تیم پزشکی برای رسیدگی به آنها وارد زمین شد. این دو بازیکن وولوز در نهایت به بازی برگشتند. نیمه اول با برتری 2-0 ولورهمپتون به پایان رسید.

بهترین موقعیت از شروع مسابقه در دقیقه 50 نصیب لیورپول شد. پاس نبی کیتا و ضربه رابرتسون در یک قدمی ورود به دروازه توسط مدافعین حریف برگردانده شد و رابرتسون برای دومین بار شانس خود را امتحان کرد اما این بار کیلمن مانع از ورود توپ به درون دروازه وولوز شد.

لیورپول در حال حمله روی دروازه حریف بود که خاکپو موفق شد از مدافع مستقیم خود عبور کرده و صلاح را در سمت راست صاحب توپ کند. اما ضربه ستاره مصری به بیرون رفت تا این فرصت هم از دست برود.

در دقیقه 67 سا، دروازه‌بان وولوز، یک مهار درخشان دیگر داشت. الکساندر آرنولد فرار نونیز را دید و توپ را از بالای خط دفاعی وولوز به او سپرد. نونیز که در موقعیت تک به تک قرار داشت نتوانست سا را مغلوب کند تا مهم‌ترین فرصت لیورپول از دست برود.

1798305

چند دقیقه بعد کابوس لیورپول کامل شد. موتینیو در میانه زمین توپ را تصاحب کرد و ترائوره را به سمت دروازه لیورپول راهی کرد. او پاس به عقبی برای نوس فرستاد و درحالیکه هیچ لیورپولی‌ای او را مهار نکرده بود نوس موفق شد توپ را از آلیسون عبور دهد و اختلاف را به سه گل برساند.

1798303
1798304

در دقیقه 82 لیورپولی‌ها صاحب یک موقعیت شدند ولی سانتر خاکپو را سا مهار کرد تا خطر جدی‌ای روی دروازه وولوز ایجاد نشود. در نهایت این بازی با پیروزی 3-0 ولورهمپتون به پایان رسید. لیورپول با این شکست از 20 بازی 29 امتیازی است و در رتبه دهم جدول قرار دارد. شاگردان کلوپ از چلسی 30 امتیازی که در رتبه نهم ایستاده یک بازی کمتر انجام داده‌اند.

دیدگاه‌ها