کد خبر : 1868549 | 15 بهمن 1401 ساعت 20:48 | 66.1K بازدید | 39 دیدگاه

اخراج کاسمیرو به دلیل تلاش برای خفه کردن حریف!

کاسمیرو، هافبک باتجربه منچستریونایتد، در دیدار امشب مقابل کریستال پالاس به دلیل حرکت خطرناکش در هنگام درگیری با حریف از بازی اخراج شد.

اخراج کاسمیرو به دلیل تلاش برای خفه کردن حریف!

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد امشب موفق شد با نتیجه 2-1 کریستال پالاس را شکست بدهد اما اخراج مستقیم کاسمیرو که می‌تواند سه جلسه محرومیت برای او به همراه داشته باشد، شیرینی این پیروزی را برای این تیم تلخ کرد.
تنها چند دقیقه بعد از گل دوم یونایتد بود که در کنار زمین، آنتونی و جفری شلوپ با هم درگیر شدند و این اتفاق به درگیری شدید بین بازیکنان دو تیم منجر شد. داور سرانجام توانست به این غائله خاتمه بدهد و دو بازیکنی که آغاز کننده این درگیری بودند را با کارت زرد جریمه کرد.

1798320
اما زمانی که قصد داشت بازی را از سر بگیرد، داور VAR از او خواست تا صحنه درگیری را بار دیگر تماشا و در مورد حرکت کاسمیرو تصمیم گیری کند. آنطور که در تصاویر آهسته درگیری مشخص شد، کاسمیرو گلوی ویل هیوز، هافبک حریف را گرفت و آن را محکم فشار داد؛ حرکت خطرناکی که می‌توانست مشکلی جدی برای بازیکن پالاس ایجاد کند.

1798321
1798322

به همین دلیل اندرو مارینر، داور بازی، در دادن کارت قرمز به کاسمیرو تردید نکرد و این هافبک برزیلی در دقیقه 70 زمین را ترک کرد.

1798323
کاسمیرو دو هفته قبل در دیدار معوقه مقابل همین تیم کریستال پالاس، با دریافت کارت زرد، 5 اخطاره شده بود و دیدار مقابل آرسنال را از دست داده بود و اکنون در صورت سه جلسه محرومیت، در دو دیدار مقابل لیدز (یک دیدار معوقه) و لسترسیتی نمی‌تواند تیمش را همراهی کند. 
 

دیدگاه‌ها