کد خبر : 1868557 | 15 بهمن 1401 ساعت 21:27 | 42.9K بازدید | 6 دیدگاه

استقبال ویژه از سرمربی عربستان در رباط

مراکش تو را صدا می‌زند، هروه رنار!

هواداران مراکشی حاضر در ورزشگاه مولای عبدالله رباط، هنگام تماشای دیدار الوداد و الهلال، سرمربی تیم ملی عربستان را تشویق کردند.

مراکش تو را صدا می‌زند، هروه رنار!

به گزارش ورزش سه، الهلال امشب در شرایطی در چارچوب رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان برابر الوداد کازابلانکا پیروز شد که هروه رنار، سرمربی سابق تیم ملی مراکش و فعلی تیم ملی عربستان نیز برای تماشای این دیدار در ورزشگاه مولای عبدالله رباط حاضر شده بود.

با وجود اینکه رنار در این مدت در مصاحبه‌های خود به تمجید از بازیکنان الهلال پرداخته و امروز هم برای تشویق این تیم عربستانی در استادیوم حضور پیدا کرده بود، هواداران الوداد پس از ورود او به استادیوم، ایستادند و سرمربی سابق تیم ملی کشورشان را تشویق کردند.

هواداران فوتبال در کشور مراکش، احترام خاصی برای هروه رنار قائل هستند و با توجه به اینکه تیم ملی مراکش، در دوره حضور این سرمربی فرانسوی، پس از حدود 20 سال غیبت، به جام جهانی روسیه 2018 صعود کرده، بازگشت مراکش به سطح بالا و پشت سر گذاشتن دوران افت این تیم را به رنار نسبت می‌دهند.

1798344

رنار امروز در حاشیه دیدار الهلال و الوداد مورد استقبال تعدادی از دوستان مراکشی خود نیز قرار گرفت.

این سرمربی فرانسوی در طول جام جهانی 2022 قطر و زمانی که اعلام کرد در تقابل تیم ملی کشورش برابر مراکش، از شاگردان رکراکی حمایت می‌کند هم مورد حمایت هواداران مراکشی قرار گرفته بود.

دیدگاه‌ها