کد خبر : 1868568 | 16 بهمن 1401 ساعت 03:00 | 58.9K بازدید | 3 دیدگاه

لیورپول یک سلطان جدید دارد! (عکس)

شان دایش، سرمربی جدید تیم اورتون پیروزی غیرمنتظره‌ای را مقابل آرسنال صدرنشین رقم زد.

لیورپول یک سلطان جدید دارد! (عکس)

به گزارش ورزش سه، اورتون که مدت‌ها بود طعم پیروزی را نچشیده بود، پس از اخراج فرانک لمپارد، امروز در اولین دیدار خود با هدایتشان دایش، برابر آرسنال قرار گرفت و به پیروزی ارزشمندی دست یافت.

دایش پس از پایان این مسابقه گفت: "من دوست دارم پیش از هر مسابقه‌ای، به بازیکنانم یادآوری کنم که باید سخت کار کنند و عملکرد خوبی داشته باشند و همین تعهد و همکاری بین بازیکنان، بستری برای موفقیت ما در این مسابقه بود."

او در مصاحبه‌ای که در سایت باشگاه اورتون منتشر شده، گفت: "سطح بازی ما در مسابقه امروز بسیار مهم بود. بازیکنان تلاش کردند تا در‌ پنج روز گذشته، مثل یک دوره آماده‌سازی پیش‌فصل تمرین کنند، چرا که من به آنها اطمینان دادم که این یک شروع دوباره است."

1798377

سرمربی اورتون همچنین عنوان کرد: "پیروزی مقابل آرسنال همه‌چیز را حل نمی‌کند؛ این تیم باید ساخته شود تا زمینه بازگشتش به مسابقات فراهم شود. البته پیروزی مقابل آرسنال یک نقطه شروع عالی است، اما تضمین نمی‌کند که ما در بازی بعدی هم پیروز شویم. برای موفقیت در مسابقات آینده نیاز داریم که سخت کار کنیم."

دایش که برای حل بحران اورتون کار سختی دارد، در بازی بعدی باید مقابل لیورپول و کلوپ قرار بگیرد. هدف او، به زیر کشیدن محبوب‌ترین مرد بندر لیورپول در این سال‌هاست تا خودش سلطان بی‌رقیب شهر باشد!

دیدگاه‌ها