کد خبر : 1868570 | 15 بهمن 1401 ساعت 22:45 | 6.5K بازدید | 2 دیدگاه

کشتی فرنگی تورنمنت زاگرب

2 نقره و برنز از آن کشتی‌گیران ایران

برادر بزرگتر خانواده محمدی نتوانست انتقام شکست برادرش را از کشتی‌گیر آذربایجانی بگیرد و ایران در این وزن صاحب دو نشان نقره و برنز شد.

2 نقره و برنز از آن کشتی‌گیران ایران

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، مبارزه‌های رده‌بندی و فینال وزن 63 کیلوگرم کشتی فرنگی مسابقات اوپن کرواسی از دقایقی پیش آغاز شد که ایران دو نماینده در فینال و رده‌بندی این وزن داشت.

ایمان 20ساله در مرحله مقدماتی شش بر یک ویتالی اریومنکو از مولداوی و هشت بر یک (سه اخطاره) پریکا دیمیتریویچ از صربستان را برد و در  نیمه‌نهایی چهار بر چهار مغلوب طالح ممدوف دارنده مدال برنز جهان از آذربایجان شد و به دیدار رده‌بندی رفت.

شرموخامد شریبجانوف از ازبکستان حریف رده‌بندی ایمان بود که او در 51 ثانیه با امتیاز عالی 10-صفر حریف را شکست داد.

عارف محمدی 21ساله هم بعد از شکست 3 بر 2 آکر اشمید العبیدی از اتریش و 6 بر صفر  ساگار از هند، در نیمه‌نهایی 7 بر 6 ایوان لیزاتوویچ از کرواسی را از پیش رو برداشت و به فینال رسید.

او فینال این وزن را مقابل طالح ممدوفی برگزار کرد که در نیمه‌نهایی برادرش را مغلوب کرده بود. عارف محمدی در تایم اول با اخطار کم‌کاری صاحب یک امتیاز شد و با لیفت حریف یک امتیاز دیگر به‌دست آورد تا دو-صفر از حریف پیش بیافتد. اما در وقت دوم، طالح ممدوف بود که برتر ظاهر شد و ابتدا در خاک صاحب امتیاز شد و در ادامه نیز عارف محمدی روی پل رفت و فن چهار امتیازی خورد تا 7-2 این کشتی به سود نماینده آذربایجان به پایان برسد.

با این حساب دو نماینده 63 کیلوگرم ایران به دو مدال نقره و برنز این وزن رضایت دادند.

دیدگاه‌ها