کد خبر : 1868577 | 16 بهمن 1401 ساعت 00:00 | 17.3K بازدید | 45 دیدگاه

بدون او باید راه‌حل‌های دیگری پیدا کنیم؛

حکیمی: بازی بدون امباپه سخت است

اشرف حکیمی، مدافع راست پاری‌سن ژرمن می‌گوید حضور در جام جهانی 2022 قطر باعث شده تا او اعتمادبه‌نفس بالایی داشته باشد.

حکیمی: بازی بدون امباپه سخت است

به گزارش ورزش سه، پاری‌سن ژرمن امشب در غیاب کیلیان امباپه، به مصاف تولوز رفت و با نتیجه 2-1، حریف خود را شکست داد. اشرف حکیمی بعد از این پیروزی، با اشاره به غیبت امباپه گفت: "بازی بدون امباپه سخت است، چرا که او کمک زیادی به تیم می‌کند. ما باید ذهنیت مناسبی برای بازی در غیاب او پیدا کنیم."

ستاره مراکشی پی‌.اس‌.جی در پاسخ به این سوال که آیا امباپه در بازی با بایرن مونیخ حضور خواهد داشت یا خیر، گفت: "نمی‌دانم، اما اولویت آمادگی جسمانی اوست. اگر او در این دیدار حضور داشته باشد، قطعاً برای ما بهتر خواهد بود؛ درغیر این صورت باید راه‌حل‌های دیگری پیدا کنیم."

اشرف حکیمی در پایان اظهارات خود گفت: "از شروع خوبم در سال 2023 بسیار خوشحالم. من بعد از جام جهانی 2022 قطر، اعتمادبه‌نفس بالایی پیدا کرده‌ام و امیدوارم با همین روند ادامه بدهم."

لازم به ذکر است که باشگاه پاری‌سن ژرمن پیش از این از غیبت کیلیان امباپه به مدت سه هفته به دلیل مصدومیت عضله ران خبر داده بود. این درحالی است که پی.اس.جی پاری‌سن ژرمن در بازی رفت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، روز سه‌شنبه، 25 بهمن، میزبان بایرن مونیخ خواهد بود.

دیدگاه‌ها