کد خبر : 1868586 | 16 بهمن 1401 ساعت 08:10 | 44.9K بازدید | 20 دیدگاه

یحیی رخ داد و برای صنعت استارت زد (عکس)

یحیی گل‌محمدی در تمرین روز گذشته بازیکنان پرسپولیس را دور خود جمع کرد تا به این شکل کارش را برای دیدار با صنعت نفت استارت بزند.

یحیی رخ داد و برای صنعت استارت زد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، سرخ‌پوشان پایتخت دو هفته ناامیدکننده را تجربه کردند تا با یک امتیاز، نیم‌فصل دوم را آغاز کنند. بااین‌حال شاید نشست خبری یحیی گل‌محمدی بود که نتایج سرخپوشان را تحت تاثیر خود قرار داد و همه منتظر این بودند تا ببینند آیا او با تیم امید خود وارد زمین خواهد شد یا خیر؟

شاید در همان زمان هم مشخص بود که یحیی از این تصمیم خود عقب‌نشینی خواهد کرد، چراکه برای این اقدام منع قانونی دارد. لیست پرسپولیس تنها 12 بازیکن امید را در خود جای داده و به این ترتیب یحیی برای ورود به زمین مجبور بود که چند بازیکن بزرگسال را در لیست خود قرار دهد.

اقدامات یحیی در ادامه نیز مشخص کرد که این اظهارات او چیزی شبیه به یک هشدار، اعلام نارضایتی و جلب توجه هواداران پرسپولیس به وضعیت بوده است. یک روز بعد از بازی، او دستور داد بازیکنان اصلی ریکاوری و نفرات امید و ذخیره تمرین کنند تا همچنان موضع قبلی خود را حداقل در بُعد روانی پیش ببرد.

1798423

اما در همین لحظات، یحیی مشغول برنامه‌ریزی برای ادامه لیگ برتر بود و برنامه تمرینی مهاجم برزیلی، لئاندرو پریرا، را نیز در اختیار په‌په لوسادا گذاشت تا این دو در غیاب سایر بازیکنان به ورزشگاه کاظمی بروند.

اما استارت رسمی پرسپولیس برای صنعت نفت، از روز شنبه بود. جایی که یحیی بازیکنانش را دور هم جمع کرد و پس از معارفه خرید جدید، از آنها خواست تا برای دیدار با نفت آبادان متمرکز شوند.

در اولین تصویر منتشرشده از گل‌محمدی بعد از بازی آلومینیوم، او لبخندی بر صورت دارد و نکاتی را به بازیکنانش یادآور می‌شود؛ حالا باید دید این لبخند یحیی در بازی نفت نیز ادامه خواهد داشت یا خیر؟

دیدگاه‌ها