کد خبر : 1868587 | 16 بهمن 1401 ساعت 00:57 | 58.6K بازدید | 22 دیدگاه

از تیم می‌خواهم که برای لئو بازی کنند

گالتیه: مسی باید از برخی وظایف معاف شود

کریستوف گالتیه پس از پیروزی 2-1 پی.اس.جی مقابل تولوز، از عملکرد لیونل مسی تمجید کرد.

گالتیه: مسی باید از برخی وظایف معاف شود

به گزارش "ورزش سه"، پاری‌سن‌ژرمن بعد از یک باخت و یک مساوی امشب موفق شد، تولوز را با نتیجه دو بر یک شکست داده و با 54 امتیاز و یک بازی بیشتر، فاصله خود با تیم دوم لیگ یک فرانسه را به 7 امتیاز افزایش دهد. کریستوف گالتیه در پایان این دیدار، عملکرد ستاره آرژانتینی تیمش را مورد تمجید قرار داد.

او در مورد پیروزی شاگردانش گفت: "لیونل مسی مهره بسیار تعیین‌کننده و مهمی برای ما بود و علاوه بر گلزنی، موقعیت‌های زیادی هم روی دروازه حریف ایجاد کرد. از تیم می‌خواهم که برای لئو بازی کنند و او را کمک کنند. او باید از برخی وظایف معاف شود. هم تیمی‌های او باید تلاش خود را برای ریکاوری و حمایت بیشتر از مسی انجام دهند تا او در فضاهای کوچک و محدود، کارهایی را انجام دهد که در فوتبال امروزی نادر است."

1798425

سرمربی پاریس در ادامه صحبت‌های خود افزود: "ما یک بازی حساس با سناریویی دشوار را پشت سر گذاشتیم. بازی را خوب شروع کردیم، اما یک تغییر زودهنگام داشتیم و به‌خاطر مصدومیت رناتو سانچز مجبور شدیم یک مدافع میانی بسیار جوان را به میدان بفرستیم. با وجود اینکه می‌دانستیم تولوز در ضربات ایستگاهی خطرناک است  اما در یکی از اولین ضربات ایستگاهی بازی، از آنها گل خوردیم."

گالیته تاکید کرد: "بعد از دریافت گل، بدون اینکه تمرکز خود را از دست داده یا از هم بپاشیم، سعی کردیم فوتبال خود را انجام دهیم و به بازی برگردیم. اشرف حکیمی در این دیدار عملکرد بسیار خوبی داشت و تعیین‌کننده ظاهر شد. در نیمه دوم حملات متعادل‌تری داشتیم و درمجموع، شایسته‌ی پیروزی بودیم. به تیم حریف کمترین موقعیت را دادیم و درنهایت به یک برد خوب دست پیدا کردیم."

دیدگاه‌ها